Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

fredag den 25. marts 2016

Anemoner - endelig


Jeg var begyndt at tvivle på min anemonebestand, men i går, da jeg fik ryddet et stort lag blade væk fra bedet, åbenbarede der sig et mylder af små anemoneplanter.




Lidt var der allerede i blomst, så jeg havde jo et håb om at der var flere - og det var der heldigvis.




Fortsat god påske til jer alle - nu drager vi på sommerhus besøg.



19 kommentarer:

  1. Glæder mig også over mine blå skønheder. Jeg skal også have flere og gerne mange forskellige.

    SvarSlet
  2. Og god påske til jer! Hvor er de smukke, de blå anemoner. Jeg har dem ikke, men de skal vist på ønskesedlen. En dejlig farveklat!

    SvarSlet
  3. Rigtig god påske til jer og god tur i sommerhus. Ja lige nu er haven fuld af skønne overraskelser, det er virkelig en skøn tid vi går i møde.

    SvarSlet
  4. Godmorgen Ulla

    Jamen det ser da godt ud - dejligt forårsfriskt!

    Ha nogen glade påskedage!

    SvarSlet
  5. Godt fund - hvem skal ellers have anemoner, hvis ikke frk. Anemones blog skal.
    God tur
    Knus

    SvarSlet
  6. Hyggeligt og friskt- her varer det lidt endnu, før de viser sig.

    SvarSlet
  7. Kære Ulla Godt de var nedenunder deres varme dyne ;-) smukt syn. Rigtig god sommerhus tur. Påskekram Tina

    SvarSlet
  8. Smukke Anemoner, det var godt de kom frem i lyset :o)
    Kh Linda

    SvarSlet
  9. Hej Ulla.Godt at dine smukke anemoner dukkede op under bladene.
    For du skulle jo gerne leve op til dit blognavn.
    Rigtig god sommerhusbesøg og fortsat dejlig påske til jer begge Knus Jetet

    SvarSlet
  10. Hej Ulla
    Godt du fik ryddet bedet, så de fine anemoner kom frem i dagens lys ;)

    SvarSlet
  11. Hej Ulla. Det var godt, at de fine anemoner kom frem i lyset. De er bare så søde.

    SvarSlet
  12. Äntligen! Underbara bilder som ger vårkänslor...
    Ha en SKÖN PÅSK!
    Kram från Titti

    SvarSlet
  13. De er så skønne de blå der står og lyser op, godt at du har mange på vej :-), kh Margit

    SvarSlet
  14. Skønt med anemoner til dig, Ulla :) Her er der også enkelte i blomst. Rigtig god påske til dig og Malcolm!
    Kh Linda

    SvarSlet
  15. Glad påsk önskar jag dig!! Fina bilder på din vår blommor!

    SvarSlet
  16. det var da godt Kære Ulla, at de lå derunder bladene og ventede på at du kom. Så fine billeder var en sød blomst.
    Fortsat god påske
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
  17. Godt de bare lå og puttede sig :) Jeg er helt vild med mine blå anemoner. De har den smukkeste farve :)
    Fortsat god påske :)

    SvarSlet
  18. Hej Ulla
    Sikke dejligt med de første Anemoner. Dem har jeg slet ikke set noget til endnu.
    Men det kan være jeg skal ud og gøre som dig, og få lettet på nogle af alle de visne blade.
    Håber I har haft en dejlig påske.
    Knus og kram
    Malene

    SvarSlet
  19. Fredag igen - sådan gik der en uge. Jeg HAR pippet ind og set jeres søde kommentarer og påskeønsker - og tak for dem, de er værdsat hver og én. Håber I alle har haft en dejlig påske.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.