Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

fredag den 23. marts 2012

De svovlgule anemoner & påskeklokker

Der er godt gang i de svovlgule "rødder" som jeg fik af Frøken Solhat og jeg er ellevild for at se dem i blomst i år i min have.





















.... og der er sandelig indtil flere knopper i planterne. Wow, siger jeg bare...

Fik lige et par nye billeder af min påskeklokke, den står stadig flot og så vældig fin ud i den sene eftermiddagssol.



Den hvide er også stadig i blomst:


Det blev ikke til ret meget mere, da jeg kom sent hjem i dag, men det er skønt med en tur rundt i haven og se efter hvad der er sket siden sidst.

Alex var med rundt...























Det tegner jo til at blive fænomenalt godt vejr i weekenden, så det bliver dejligt. God weekend derude...

5 kommentarer:

  1. Det bliver spændende at se de gule anemoner. Flot julerose.
    Vi har desværre ikke haft godt vejr i dag, havgus fra kl 9 og resten af dagen, og den er tæt, så jeg er bange for, det fortsætter de næste dage. Det er ulempen ved ølivet :o(

    SvarSlet
  2. Kjempe fine juleroser!

    Håper solskinner holder seg! Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlet
  3. Tak, og også god haveweekend til dig, og Alex :-) Man kan se at han nyder det gode vejr også.
    Jeg kan godt forstå at du er spændt på dine nye gule anemoner, for hvor er de skønne hos Dorthe. De er også på min mentale ønskeliste :-)

    SvarSlet
  4. God weekend. Katten ligner vores.

    SvarSlet
  5. Skønne blomster og endnu skønnere kat. Hils Alex ;-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.