Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

fredag den 19. august 2011

Buketter



Jeg er simpelthen nødt til at vise jer disse to skønne buketter, som jeg fik af mine søde kolleger i går i anledning af mit 25-års jubilæum. Skønnere buketter skal man da lede længe efter. Hvor blev jeg glad :)



9 kommentarer:

  1. Ja, der er rigtig flotte buketter - dejligt at have sådan et par stående at glædes over. Og tillykke med 25 års jubilæet :-)

    SvarSlet
  2. Til lykke med jubilæet :-)
    Det er rigtig flotte buketter i årstidens farver ;-)

    SvarSlet
  3. Så nydelige ,du er heldig som kan pynte med dem til helgen ,Marit.

    SvarSlet
  4. Kjempeflotte buketter:)Og lykke til med jubileet...God helg fra Hagerommet:)

    SvarSlet
  5. Hold da op nogle fine buketter. Jeg blev helt svedt, først troede jeg nemlig, du havde plukket dem i din have. Men det var heldigvis nogen, du havde fået forærende, ellers ville jeg være lidt misundelig :-) De er da dejlige at have og pynte op med, og så holder de længere end vores egne fra haven.
    Tillykke med jubilæet.

    SvarSlet
  6. Tak skal I have!

    @Lisbeth: Ja, buketterne står helt sikkert lidt længere end dem, jeg selv tager ind - jeg kom helt til at smile af det, du skrev...

    SvarSlet
  7. Super søde buketter ... tillykke med jubilæet og rigtig god weekend.
    Kh Lone

    SvarSlet
  8. Hej Tillykke med jubilæet. Det er nogle utrolige flotte buketter.
    Mange hilsner fra Birgitte.

    SvarSlet
  9. Tillykke med jubilæet.
    Det er virkelig et par smukke buketter. Jeg kan godt forstå, at du er glad.
    Tak for kigget.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.