Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

fredag den 10. december 2021

Et lille (strikke) pip herfra

 

Strikkefanen har jeg netop opdateret - og det er ikke kun huer, jeg har fået strikket i 2021.

Tag et kig, hvis du er interesseret her


Ellers er vi jo et godt stykke henne i december og dagene flyver afsted.

Vi fik en pæn portion sne den 1. december - det var da en fin indledning til julemåneden.

Dagen efter var der let frost og solskin, men jeg var slet ikke hjemme til at tage billeder.

Så disse er - allerede historiske billeder - fra 1. december.





Jeg håber der kommer sne i juleferien, det ville da ligesom være prikken over i'et.

Håber I har en dejlig december med tilpas travlhed og ingen stress og fremfor alt ingen Corona.

Her er alt vel, travlt og julestemningen så småt ved at indfinde sig.

På jobbet er alt crazy og jeg ved at jeg får brug for nogle dejlige feriedage mellem jul og nytår.







6 kommentarer:

  1. Dejligt med et lille pip fra dig, jeg havde netop tænkt på dig.
    Sikken en masse skøn sne, I fik. Vi fik også lidt men ikke så meget som jer. Godt du nåede billeder, for det er jo flot.
    Godt at høre I har det godt trods travlhed, håber I får en god, stille velfortjent juleferie.
    Knus

    SvarSlet
  2. Meget hyggelige jule-måned-billeder! Lige for tiden er strikning absolut en god beskæftigelse.

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet
  3. Så fine bilder av snø hos deg! Godt at du har tid til å strikke litt. Jeg har pådratt meg senebetennelse i armen på grunn av alt for mye strikking ;)
    Klem

    SvarSlet
  4. Hvor sneen dog pynter og giver lys til korte decemberdage.
    Det er en meget smuk adventskrans i naturens materialer og med fine røde bloglys.

    Hilsen Elna

    SvarSlet
  5. Vi fik nogenlunde samme mængde sne, og det holdt heller ikke længe, men smukt ser det ud i haven. Den fine adventskrans til sidst er en flot farvebombe efter alle de sorthvide billeder.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
  6. Hej!
    Fina mössor det behövs när det är kyligt ute. Här har det mest blivit sockor. Vackert i trädgården hos dig, med snön. Så fick vi också lite snö, det är vitt ute, ser fint ut.
    Ha en trevlig helg /Marika

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.