Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

fredag den 3. november 2017

Strik.... Et fantastisk sjal


Jeg har netop færdiggjort dette sjal, som er modellen THE DOODLER af Stephen West.


Det har været en god månedstid undervejs og jeg har virkelig lært mange nye teknikker undervejs.

Læs mere på strikkefanen her.

God have- og strikkeweekend til alle.

10 kommentarer:

  1. Hei. Flink er du. Fin kveld til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja, man bliver bedre og bedre med øvelse :)

      Slet
  2. Så flott det blir! Du er virkelig god til å strikke.
    God weekend!

    SvarSlet
  3. Vacker sjal och tack för namntipset. Använder gärna engelska mönster och har många Rowan böcker. Det finns inte så mycket avancerade mönster i Sverige tyvärr.

    Ha det gott! Carina

    SvarSlet
    Svar
    1. Stephen West er et hitnog stadig Upcoming I Danmark, jeg synes det er spændende.
      Rowan har jeg hørt om men ikke strikket noget i.
      Tak i lige måde.

      Slet
  4. Är imponerad, vilket otroligt jobb.
    Ha en fin helg!
    Marika

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.