Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

onsdag den 18. oktober 2017

Lidt pynt ved døren


I weekenden fik jeg så også pyntet lidt op ved hoveddøren.


Fejet fint for blade og omplaceret krukkerne med nogle af hortensiaerne.

Lidt lyng må der til...

Olielamperne blev fundet frem og støvet af og fyldt med lampeolie - så er vi klar til den mørke sæson.




6 kommentarer:

  1. Det ser hyggeligt ud, Ulla! Og det er vigtigt på denne årstid :-)

    SvarSlet
  2. Så fint pyntet det er hos deg nå! Koselig med pynt ved døren.
    Klem

    SvarSlet
  3. Ja du har været flittig, det ser godt ud.
    Knus

    SvarSlet
  4. Det er nu så hyggeligt med de tændte lamper her i den mørke tid. Der blev rigtigt fint ved din hovedør.

    Knus

    SvarSlet
  5. Hei. Så koselig. Og du ser det hver gang du går inn og ut av døren. Også koselig med tente lamper. Fin kveld til deg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlet
  6. Hello. so cozy. and you see it every time you walk in and out of the door. also cozy with lighted lamps. nice evening to you.

    หนังใหม่

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.