Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

lørdag den 7. oktober 2017

Lady Emma Hamilton


I får lige de to nyeste billeder af min skønne rose Lady Emma Hamilton, mens jeg surfer lidt rundt i Bloglandia....




Billederne er to dage gamle.


10 kommentarer:

  1. Hej Ulla

    Det var da en fin idè :)

    Ha en dejlig weekend

    SvarSlet
  2. Ja den står flot, min har kun to blomster tilbage, men den har gjort det godt i år.
    Knus

    SvarSlet
  3. Hej Ulla. Tak for billederne. Det er en fin rose - meget flot.

    SvarSlet
  4. Nydelig rose! Skjønn farge på den.
    God weekend.

    SvarSlet
  5. Jättefin ros! Gillar färgen jättemycket.
    Kram Maria

    SvarSlet
  6. Nydelig rose du har. Ha en fortsatt fin helg, hilsen Ingeborg

    SvarSlet
  7. Hei. For en flott rose. Fin helg til deg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlet
  8. Riktigt fin är den, som det anstår en Lady.
    Ha en fin söndag /Marika

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.