Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

mandag den 7. februar 2022

Bygevejr med solskin indimellem


 Søndag var en meget blandet fornøjelse og indbød så ikke til havearbejde. 


Det haglede og sneede og så kom solen frem og jeg kom ud med cameraet.


Det hele gentog sig dagen lang, ja altså ikke det med cameraet, men vejret vekslede.

Kun en kort gåtur blev det til.

Og nu har vi sørme mandag aften før jeg fik vist nogle af de omtalte billeder....   og jeg skal se "Badehotellet"   :)  Så jeg kigger mig rundt hos jer en anden dag.







21 kommentarer:

  1. Godt at se, hvad du kan byde på inden Badehotellet, for det skal vi jo se.
    Knus

    SvarSlet
  2. Ja, det er ikke rigtig havevejr for tiden, men godt du lige fik et par billeder i kassen. Dine krokus er langt fremme i forhold til her, og det er jo altid dejligt med lidt blomstring!

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg synes ellers altid at min have er bagud med alting - men måske ikke med de tidlige krokus.

      Slet
  3. Hej Ulla!
    Ser alldeles underbart ut med alla fina vårblommor.
    Ha det gott /Hälsningar Marika

    SvarSlet
  4. Hej Ulla

    Så er foråret på vej - det ser godt ud!

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det - i dag har det været lidt mildere og man længes jo mod forår.
      Tak for din hilsen :)

      Slet
  5. Ja det var aprilvejr - jeg nåede at klippe et par græsser mellem to byger, men det var også det hele. Du var hurtig med kameraet :-)
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
  6. Hæ, ja det er nærmest Aprilvejr. Mærkelig nok er det altid øvvejr når jeg har mulighed for at komme i haven, og sol når jeg er på arbejde eller har travlt med familiehalløj.
    De er lang fremme dine krokus, en fin sart farve.
    hilsner Gunvor

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vist en naturlov - jeg kigger også ofte ud på solskin fra kontorvinduet - vi må håbe at der også bliver en bid godt vejr til os i haven.

      Slet
    2. I skal bare glæde jeg til at blive pensionister.

      Slet
  7. Sikke nogle dejlige billeder, hvor dine forårsblomster lyser op ind i mellem bunker af sne/hagl. Det er bare forår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Lad os håbe det - jeg synes nu altid at anden halvdel af februar byder på frost og vinter.

      Slet
  8. Badehotellet sætter gang i drømmene om sol og sommer. Men når jeg ser dine løgvækster stå derude mellem haglene, synes jeg, det er dejligt, at det kun er februar, dagene længes, og vi har en masse godt i vente.

    Hilsen Elna

    SvarSlet
    Svar
    1. Bestemt :) Jeg kigger nu lidt på det blå-blå badevand, de viser i serien - det tror jeg de har pyntet lige rigeligt på :)
      Lyset er godt i gang og nu er vi i 2. halvdel af februar, jubii.

      Slet
  9. Det var samma här och det kändes nästan som en aprildag med de stora variationerna :) Fina vårtecken som du visar.

    Ha det gott! Carina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis vi tager april nu, så håber vi at april bliver som maj :)

      Slet
  10. Så fint å se at våren er på vei hos deg! Det er mye å glede seg til fremover :)
    Klem

    SvarSlet
  11. Even with the snow, your gardens says - Spring is on its way. Nice to know!!! Will visit soon again.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.