Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

fredag den 6. august 2021

En berusende duft...

 ... har vi nydt i flere uger nu og derfor må der lige vises nogle af vores skønne liljer frem, her hastigt inden jeg smutter på arbejde.







De stærkt pink liljer er på retur, men de mørke og de lyse stråler stadig.

Den gamle sang om manglende tid kan jeg stadig synge..... men i aftes var vi på havebesøg i en meget spændende alpin have og det vil jeg bestemt vise noget fra en dag i næste uge.

Weekenden står for døren og I ønskes alle en dejlig tid der.


9 kommentarer:

  1. Skønne liljer med berusende duft, og heldigvis er de flinke til at afløse hinanden, så vi kan nyde duften lidt endnu.
    Ser frem til at nyde billederne fra jeg besøg i den alpine have.
    Knus og god weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er stadig lidt at nyde ja, og det vil vi da gøre.
      Tak i lige måde :)

      Slet
  2. Sikke nogle flotte liljer i fantastiske farver. Duften får jeg desværre ikke med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ville ønske jeg kunne sende duften med, den er ret vild.

      Slet
  3. Bare der fandtes skærme med duft,,,,, skønne farver du har i liljerne.
    hilsner Gunvor

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville altså være godt i mange situationer :) Værs'go og snus

      Slet
  4. Jag håller med - liljorna är fantastiska nu och de doftar ljuvligt. Därför är jag så glad att de trivs och bara blir fler :)

    Ha det gott! Carina

    SvarSlet
  5. Man kan næsten mærke duften :-)
    Liljer er så dejlige på denne tid. Spændende med havebesøg
    Med venlig hilsen
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
  6. Underbara bilder och ja liljor vill jag ha en hel äng av :)
    KRAM från Titti

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.