Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

lørdag den 24. juli 2021

Besøg hos Linda i CasaRosen

 Søndag den 4. juli besøgte vi Linda i hendes smukke kolonihave CasaRosen.

Det er nogle år siden vi sidst var der - ja, faktisk 3 år - som tiden dog flyver afsted. Stedet var sagtens til at kende, og så alligevel ikke helt, for Linda havde jo ikke spildt tiden med at sidde i en stol og kigge på sin have. 

Næh, der var bygget ny terrasse med bænk og pergola og en anden terrasse var blevet flot større og bede var lagt om mm. Hus nr. 2 var også færdigindrettet.

Alting var jo også groet og blevet større, så det var meget dejligt at se det igen.

Linda lignede såmænd sig selv :)


Tak fordi du ville se os, Linda.


Her er lidt billeder:


Disse yndige perlargonier stod så fint i denne vindueskarm, det kan jo være ganske normalt, men se lige på billedet herunder.

Det er faktisk "bare" en løs væg/hjørne, som Linda har fået bygget - det giver en fantastisk effekt ved terrassen.


Denne terrasse er ny - altså ny for mig :)
Der stod de flotteste sorte krukker med hortensia og opstammet hortensia i - totalt lækkert.




Rosen Perpetually Yours, som jeg virkelig faldt for. Linda har den flere steder i haven og det er de rene pragteksemplarer.
Desværre var JAS ikke hjemme, jeg var ellers parat til at køre direkte dertil for at hente et par Perpetually Yours roser til mig selv.







Sådanne havebesøg kan man leve længe på.

I morgen står den på besøg i Høneballehaven :)


6 kommentarer:

  1. Ja og vi glæder os til at se jer. Tak for fine billeder fra Casa Rosen, det ser som altid godt ud hos Linda, og nu fik vi da set lidt derfra. Perpertually yours får du også at se i min have, Linda har selvfølgelig anbefalet den til mig. Ærgerligt at Jas ikke var hjemme, han kunne have sat den frem til dig, men når han ikke var hjemme, var det ikke nemt.
    Vi ses
    Knus

    SvarSlet
  2. det er jo den rene skære kolonihave-idyl, med mange fine detaljer og trivelige planter. Sjovt at se lidt billeder fra den have igen!

    Hilsner fra Ulla - og god fornøjelse på Samsø!

    SvarSlet
  3. Hej Ulla!
    Ser så fint ut, både växter och byggnader. Tack för turen.
    Hälsningar Marika

    SvarSlet
  4. Tak for billeder - det har været et dejligt besøg, er jeg sikker på. Og hvor er det skønt at se billeder fra Casa Rosen - jeg var jo så heldig at være der for et par år siden. Nej Linda har ikke ligget på den lade side, kan jeg se. Det ville også undre.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
  5. Dejligt at se billeder fra Casa Rosen. Vi var der sidste sommer, skøn have. Ærgerligt Linda er holdt op med at bruge sin blog. suk.
    Hilsner Gunvor
    ps Linda, hvis du ser her,, så har jeg altså en chrysantemum til dig. Jeg kan ikke finde din mailadresse. den er vist smuttet.

    SvarSlet
  6. Åhh så vackert! Vilken blommig inspiration! Tack för turen :)
    Kram från Titti

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.