Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

lørdag den 16. april 2011

Vi havde engang en Nerie...

som vi havde hjembragt som et lille skud fra en dejlig ferie i Spanien. Den havde på 8 år vokset sig rigtig stor og flot og stod på terrassen hver sommer og blomstrede.

Desværre overlevede den ikke sidste vinters strenge frost :(

Stor var min glæde derfor da jeg i aftes kom forbi denne lille én i plantecentret:

































Nu lover jeg at passe godt på denne udgave.


Et andet stemningsbillede fra haven netop denne morgen:




God weekend derude...

1 kommentar:

  1. Det er virkelig så trist, når planter man har haft i "mange" år "går ud". Jeg har vist desværre mistet mine oliventræer i år - de ser ganske døde ud, æv, de var lige ved at få lidt stamme :(

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.