Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

mandag den 26. juni 2017

Lidt fra dammen


... uden ord     (men den første åkande er sprunget ud)







For 5 dage siden så det således ud:



3 kommentarer:

  1. Ja dammen er så flot. Hos os er den første åkande også sprunget ud )
    Knus

    SvarSlet
  2. Hej Ulla. Dammen er meget flot og har en rigtig sommerlig stemning omkring sig. Hyggeligt med åkander, der springer ud.

    SvarSlet
  3. Hej Ulla.
    Jeg har også en drøm om en relativ stor havedam,(kommer det bag på dig? -skøre kone, nej vel?!)! Den skal placeres i den del af haven, som er min naboes, men som jeg drømmer om, at kunne overtage på et tidspunkt. De har 5.000 m2 og synes de bruger al for meget tid på, at slå deres græs, så i virkeligheden mangler vi bare at få styr på hvor meget de vil have for det, og hvordan vi rent juridisk kan gøre det, hvis det ikke skal koste en hel formue. Så indtil nu er det bare en drøm, men jeg har allerede drømt store tanker..... De store piger klager også over, at de mangler et sted til et telt og til en hængekøje. Det ville jo kunne løse en del, hvis de lige kunne afhænde den del af deres have, der ligger tættest på os:-) Dreams do come true..... Spændende er det, om denne også bliver en realitet på et tidspunkt.
    Knus
    Malene

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.