Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

tirsdag den 27. juni 2017

Mere gult og hvidt


Øverst - tv: Stockholm,  th: Charlotte
Nederst - tv: Crownprincess Margareta,   th: The Pilgrim


Gult og hvidt er bare så fint sammen - og med en bund af grønt eller limefarvet, så er det rammet pænt ind - jeg elsker de blide farver her og synes at det giver øjet ro.







Graham Thomas

Ghislaine Feligonde får en stor sæson i år:

Den er jo både gul og hvid, ret genialt :)





Graham Thomas

Ghislaine Feligonde

The Pilgrim

Lidt bordpynt fra mit brunchbord i søndags - nogle af jer har måske set det på Instagram.


10 kommentarer:

  1. Du er da vist lige så stor en rosoman som Lisbeth:-) Dejlige gyldne farver, du fokuserer på i dag.

    SvarSlet
  2. Vackra rosor och digitalis. Mina rosor har precis börjat att blomma, har inte så många. Digitalis är en favorit, väntar på en brun som skall blomma för första gången i år. Brukar ha massor av digitalis, men i år är de få. Dina vita är vackra.
    Ha det fint /Marika

    SvarSlet
  3. God morgen
    Ja du er da rosoman. Jeg faldt for Stokholm, sikken en fin form den har, måske skal jeg se, om Jas kan skaffe den :) Det er flot med gult og hvidt.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må høre JAS - han kan vel trylle.
      Jeg tog billeder af den igen i går, dem viser jeg næste gang, hvis jeg husker det.

      Slet
  4. Hej Ulla

    Ja, Ghislaine d F. har det hele, og står superflot!

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  5. Jeg er også fan af gult og hvidt! Din have er smuk :-)
    Kh Nana

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine alle de lyse nuancer, men ud fra billederne tror jeg at Ghislaine vinder min private afstemning :)

    SvarSlet
  7. Tak for alle jeres søde kommentarer.
    Rosoman vil passe helt fint på mig - jeg har over 50 forskellige roser og over 100 roser i alt.
    Ghislaine Feligonde er en perle :)

    SvarSlet
  8. Hej Ulla.
    Suk, hvor er de fine.
    Jeg har gult og hvidt på tegnebrættet til min forhave, som jeg skal have realiseret, engang når Isabella ikke længere bruger hendes legehus. Mange af de roser du her viser, er for længst blevet noteret på den konto:-) Tror det vil blive SÅ fint.... Og derfor står Mme Alfred Carriere også ved de store buksbomkugler, så man til den tid mere eller mindre ubemærket, kan bevæge sig fra det gule/hvide forhave-rum, til det hvide/lyserøde pavillon-haverum.
    Nogle tror, fejlagtigt, at jeg ikke kan lide gult. Det er helt forkert..... den skal bare ikke være sammen med de lyserøde i min have, for så forstyrer det den ro og fred/harmoni, som jeg stræber efter. Og så vandt de lyserøde nuancer i første omgang, fordi det er den mest romantiske farve af dem alle.
    Knus
    Malene

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.