Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

onsdag den 14. juni 2017

Stjerneskærm ... oh-la-la


De står virkelig fint lige nu - både med kønt bladværk og smukke blomster.

Så nu får de lige lov at få deres helt eget indlæg her på bloggen:

Astrantia - variantnavnene er jeg ikke sikker på...





5 kommentarer:

  1. Ja,oh, la la, det må du nok sige!

    SvarSlet
  2. De är riktigt fina, skaffar nya så fort jag ser en ny färg.
    De har inte riktigt slagit ut ännu, men snart.
    Ha det fint /Marika

    SvarSlet
  3. Ja jeg har bemærket hvor skønne de er lige nu, du har en del, og jeg har vist nogle fra jer.
    Knus

    SvarSlet
  4. Det är en underbar växt och tur det finns flera varianter. Jag är inte lika glad i alla fröplantorna dock så efter blomningen klipper jag ner stänglarna. Då brukar de dessutom blomma om :)

    Ha det gott! Carina

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.