Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

fredag den 16. juni 2017

Ud ad landevejen


Selvom jeg lovede jer at vise mine pæoner, så kommer der lige et impuls-indlæg herfra.

Når jeg cykler til og fra arbejde for tiden, er det langs disse skønne marker og nu har jeg fået taget lidt billeder, for sådanne øjeblikke må da gemmes.

Og vises frem :)







6 kommentarer:

  1. Hej Ulla
    Ja selvfølgelig skal du vise dine landevejsbilleder frem, de er flotte. Vi har rigtig mange valmuer i markerne herovre. For mange år siden malede jeg et billede af en kornmark med valmuer :)
    Knus

    SvarSlet
  2. Hej Ulla,
    ja dine røde Valmuer og kornmarker er bare skønne og sommer i danmark når det er smukkest.
    Det passer så godt sammen og en dejlig tur du har til arbejdet.

    SvarSlet
  3. Det er meget smukt med valmuer i kornmarkerne, og lige nu er der rigtig mange smukke motiver. Ikke langt herfra er der en mark med blå kornblomster i store klatter spredt ud over kornmarken - det er også et flot syn.

    SvarSlet
  4. Hej Ulla!
    Fantastiskt att få börja dagen med en cykeltur i så vackert landskap.
    Ha en fin dag /Marika

    SvarSlet
  5. Bare smukt. Dejligt den slags stadig findes.

    SvarSlet
  6. Hej Ulla.Så er det da bare skønt at trampe i pedalerne med sådan et vidunderligt syn.Rigtig god aften Knus Jette

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.