Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

torsdag den 29. juni 2017

Rosenhækken


Rosenhækken står fantastisk lige nu.

Heldigvis er den ikke hårdt ramt af den strenge blæst og hårde regn, vi har haft, men med dagens og morgendagens regn bliver jeg alligevel noget bekymret.

Derfor må vi lige nyde billederne nu.




Set indefra




























Rosenhækken er 20 stk. "The Alnwick Rose".



11 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er den flot :-)
    Med venlig hilsen
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
  2. Hej Ulla

    Imponerende!

    Ha en dejlig regnvejrsdag:)

    SvarSlet
  3. Åh, jeg elsker jeres rosenhæk! Og hvor er den hurtigt vokset til!

    SvarSlet
  4. Den rosenhæk er bare så flot. Mange hilsner Mette

    SvarSlet
  5. Den Rosenhæk er da så helt fantastisk :0)

    Knus

    SvarSlet
  6. Hej Ulla
    Imponerenede rosenhæk, hvor er jeres naboer heldige at kunne nyde dette helt fantastiske syn :)

    SvarSlet
  7. Hej Ulla.Hvor det bare en smuk rosenhæk.Kan da godt forstå at i nyder synes af den.
    Men er nu lidt træt af al den regn.
    Rigtig god aften Knus Jette

    SvarSlet
  8. øøøj sikke en luxus hæk, så smuk da

    SvarSlet
  9. Tusind tak.... I kan nok regne ud at jeg anser rosenhækken for mit "Masterpiece". Jeg er superglad for den.

    SvarSlet
  10. Hej Ulla.
    Det er en Guddommelig smuk rosenhæk I holder jer der. Jeg faldt da helt i svimer, da jeg var hos jer, sidste sommer..... Så derfor købte jeg mig jo også et eksemplar. Den står i mit runde bed med store knopper, der endnu ikke er sprunget ud endnu. Her er jeg generelt forsinket, fordi en have placeret på en bakketop, jo er endnu mere blæsende.
    Knus
    Malene

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.