Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

torsdag den 22. marts 2018

Invitation til blogtræf hos Frk. Anemone



Nu har vi haft forårsjævndøgn og havesæsonen begynder lige så langsomt...

Som tidligere nævnt vil vi gerne invitere til blogtræf her i haven
og jeg har valgt datoen 18. august kl. 14.00.


Til den tid skulle de nuværende ændringer i haven gerne være tilendebragt forlængst og de ting, vi satte i gang sidste år være fint i vækst, så vi har bare lyst til at vise det hele frem :)

Alle havebloggere er velkomne, det kunne være så hyggeligt at se jer.

Sæt kryds i kalenderen og giv mig gerne besked her på indlægget senest 1. august om I kommer, da jeg har planer om at vi skal smovse i kager og drikke kaffe til når vi har set haven :)



Midt i august vil min have sikkert kunne byde på noget af følgende:



  • Mørkløvede planter




  • Dahlia



  • Clematis 





  • Floks og liljer




  • Roser






  • Hortensia




  • Flere clematis....  og solhatte

























Hvis jeg kan, bestiller jeg selvfølgelig dejligt sensommervejr til os :)

Jeg glæder mig til at få besøg.

Vi bor:  Lergravvænget 21, 8380 Trige



39 kommentarer:

  1. Åhhhh tusind tak. Jeg vil håbe det lykkedes, at jeg kan komme. Vil så gerne træffe jer havebloggere live. Se haven og få masser af ideer og hyggesnak.
    Her har der sneet hele natten så dejligt at se sådan et positivt indlæg.

    God dag
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Charlotte, du skal være velkommen, det kunne da være hyggeligt at få sat ansigt på hinanden :)

      Slet
  2. Jeg har sat kryds i kalenderen og regner helt bestemt med at komme, glæder mig :-)
    mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene, det bliver dejligt med et gensyn :)

      Slet
  3. Hej Ulla
    Tusinde tak for invitationen, her er der også sat et stort x i kalenderen, jeg drømmer også om at se jeres have, og nysgerrigheden er ikke blevet mindre efter dine historiske indlæg.Må dog alligevel vente med at give besked når vi kommer længere hen-da de fleste af mine weekender står på arbejde.
    Ha en god dag
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anette, du skal være hjertelig velkommen og det er fint med mig hvis du giver besked i begyndelsen af august :) knus

      Slet
  4. Tusind tak for invitationen, hvor er det sødt af dig at arrangere. Jeg håber meget, jeg kan komme - det er desværre ikke den bedste dag, men lad os nu se, om ikke jeg kan få det fikset. Jeg vil meget gerne se din have, og naturligvis også meget gerne hilse på andre bloggere.
    Mange hilsener Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne altså være hyggeligt at få hilst på hinanden - du kan bare give besked senere :)

      Slet
  5. Tak for invitationen, selvom vi har set din have flere gange, ligesom I har set vores, så kan vi godt klare en gang mere, ellers skulle der da komme noget i vejen. Det bliver også hyggeligt at møde andre bloggere, som måske ikke lige kommer til Samsø.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi glæder os til at se jer, måske bliver der endda nye bloggere at mødes med. Det bliver spændende.
      knus

      Slet
  6. Hej Ulla

    Alletiders initiativ - det lyder rigtig hyggeligt!

    Ha en dejlig weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg i hvert fald at det bliver :)
      I lige måde

      Slet
  7. Kære Ulla & Malcom
    Så er i skrevet i kalenderen og hvis vi ikke tager på ferie, så kommer jeg helt sikkert.
    Knus Heike

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Heike, det ville glæde os meget at se dig her - så må vi se om det går op med ferieplanerne.
      Knus

      Slet
    2. Ingen ferie her, Ulla
      Så vi ses til blogtræf - juhuuu
      Knus Heike

      Slet
    3. Det lyder herligt, vi glæder os til at se dig. Knus

      Slet
  8. Det låter ju trevligt men svårt att avgöra - var i Danmark bor du?

    Bilderna är så färgrika och somriga helt underbart att se nu.

    Ha det gott! Carina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Carina - vi bor i Østjylland, tæt på Aarhus.
      Ja, jeg glæder mig også til det bliver sommer igen. Du er velkommen.

      Slet
  9. Jeg har for længst sat kryds i kalenderen, og jeg regner også med at Thorben kommer med, men det vender jeg tilbage til:)Jeg glæder mig til at se jeres have:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susanne, det lyder sørme hyggeligt, glæder mig til at se jer.

      Slet
  10. Tak for invitationen, det lyder super hyggeligt! Jeg ved desværre ikke hvordan det passer ind, men jeg krydser datoen af og vender tilbage med svar hen ad sommeren. Jeg vil rigtig gerne se jeres have og et blogtræf er jo så hyggeligt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth, åh, det håber jeg, ville vildt gerne hilse på dig igen (men måske ses vi hos Linda inden...) - jeg kan se at Linda måske tilbyder samkørsel hertil.

      Slet
  11. Kære Ulla, så er i skrevet i kalenderen og jeg vil vildt gerne komme..jeg har fri den weekend. Hvis du hører fra andre sjællændere så tager jeg dem gerne med fra Slagelse :o))
    Knus fra Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Linda, hvor er jeg glad for at du kommer, det bliver hyggeligt at se dig og måske flere andre sjællandske havebloggere, jeg skal nok nok prøve at koordinere.
      Knus

      Slet
  12. Tak for invitationen - fine, fristende billeder!

    SvarSlet
  13. Endnu engang tak for invitationen. Der er sat et stort kryds i kalenderen, og vi glæder os til at komme :-)

    SvarSlet
  14. Sikke en dejlig invitation :-) Jeg håber at kunne få det til at lykkedes... og at kalenderen og helbreddet vil som jeg vil.
    Stort knus og mange havehilsner fra Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville være så hyggeligt at se dig/jer her - nu hvor jeg også har set jeres have - så lad os krydse fingre for kalender og helbred.
      Knus

      Slet
  15. Det lyder spændende.
    Jeg har skrevet det i kalenderen, men da vi endnu ikke har afgjort, hvornår jeg holder min fødselsdag i år (fylder år d. 16.) så kan jeg ikke love noget endnu.
    Godt der først er deadline d. 1. august :)

    SvarSlet
  16. Stort knus og mange havehilsner fra Susan


    Royal1688

    SvarSlet
  17. Hej Ulla.
    Jeg har sat kryds i kalenderen og håber bestemt jeg kan komme..... Men jeg vender lige tilbage hen på sommeren.
    Knus og kram
    Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Malene, det håber jeg du kan - både dig og Helle :)
      knus

      Slet
  18. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  19. Hej Ulla
    Jeg ved jeg er meget sent ude, men hvis det kan lade sig gøre?, vil jeg meget gerne være en del af blogtræffet i morgen, og se jeres fantastiske og smukke have.
    Fredags hilsner og knus fra Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan sagtens lade sig gøre - jeg glæder mig til at se dig her. knus

      Slet
    2. Så fedt, tusinde tak, og jeg glæder mig også:-))
      Knus

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.