Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 18. september 2011

Flere efterårsaktiviteter

Vi har taget konsekvensen af det halvdårlige vejr og ryddet terrassen for havemøbler! 


Møblerne er blevet renset og fået teak-olie - så nu skal de bare tørre og pakkes væk for vinteren.


Det er altid lidt trist at nå til dette punkt i haveåret, men efteråret kan jo byde på mange skønne dage alligevel, selvom man ikke lige kan sidde udenfor uden at have en masse tøj på......

4 kommentarer:

  1. Det er lidt trist, at vi nu er kommet dertil :-(
    Men jeg har også sat mit store teakhavebord i skuret i dag. Vi kommer alligevel ikke til at bruge det mere i år. Jeg har et lidt mindre, som får lov at stå ude den næste måneds tid, så eftermiddagsteen kan nydes på gode dage.

    SvarSlet
  2. Waw hvor i gode, sådan at få givet møblerne olie før vinteren :-))
    Vi når aldrig så langt før om foråret.

    SvarSlet
  3. Vi har kun en enkelt bænk, som skal have olie, Bent siger, den ikke er mere værd, så den får ikke olie mere. Plastikhavemøblerne står ude endnu, men jeg har tænkt på, at vi vidst lige så godt kan sætte dem ind, det er nok slut nu med at sidde ude ret længe ad gangen.
    Vi har to granitbænke, som af gode grunde står ude hele året, men de er noget kolde at sidde på om vinteren.
    Hængesofaen måtte ind for en uge siden, den var blæst helt omkuld.

    SvarSlet
  4. Ina, lad os håbe at der bliver nogle gode dage til eftermiddagste :)

    Vivik, njah... vi har også før ventet til om foråret, men i år skulle det være... Så er vi klar til forår hurtigt igen.

    Lisbeth, vi har også lidt plastmøbler ude stadigvæk, som vi forhåbentlig for brug for endnu en gang i september.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.