Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 25. september 2011

Morgenbilleder

Jeg har lige taget billederne her af nogle af de nye planter som floks "Blue Paradise", solhat "Raspberry Truffle" som lige er kommet i blomst, og desuden fanget nogle af de andre skønne ting, som stadig blomstrer i haven:



Drejeblomst:



Multiblue:







God søndag fra én der er smuttet ud...

8 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle skønne, skønne billeder :-)
    Og sikken en sommerdag, det har været.

    Jeg har også forsinkelser med mine indlæg på blog-listerne - det er altså lidt frustrerende :-(

    SvarSlet
  2. Skønne billeder som sædvanligt :-) Er lidt vild med det spindelvæv, der er i din clematis :-))

    SvarSlet
  3. Godt jeg så på Signes blog at du havde sat morgenbilleder på. Det er ikke altid lige godt med de blogindlæg, somme tider er de forsinkede. Dog ikke min fra nu til aften.
    Du har fine blomstrende clematis nu, jeg har kun enkelte blomster på nogle af mine.

    SvarSlet
  4. Sikke nogle dejlige billeder - meget smukke :-)

    SvarSlet
  5. SIkke mange skønne ting du stadig har i blomst i haven :-)
    Hvad hedder din pink Clematis? Den er virkelig sød. Mine har også kun en enkelt blomst hist og her. Død-hoveder du dine Clematis?
    Mit seneste indlæg var også længe om at komme op på blog-listen. Det er irriterende når det driller, for man bruger jo en del tid på at lave indlæggene.

    SvarSlet
  6. Vivik, ja spindelvævet giver lige en ekstra dimension, men faktisk så jeg det først da jeg lagde billet på bloggen.

    Hanne, jeg kan desværre ikke huske navnet på clematissen på billedet, hvilket også ærgrer mig. Jeg napper ikke de visne hoveder af mine clematis - kun roserne får denne udsøgte behandling.

    SvarSlet
  7. Jeg er vild med den blå floks - den er skøn!
    Det er smukke nærbilleder du har taget.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.