Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

lørdag den 10. september 2011

God weekend.....


Der er stadig en del blomster i vores have, hvor er det skønt....


Den klare efterårsluft og solskinnet er over os i dag - en dejlig lørdag er i gang og jeg tog netop disse billeder.



Skt.Hans urt og høstanemoner - to sikre hit i sensommerhaven.



Ja og så de dejlige klokkeranker - godt vi kom med på det projekt....

7 kommentarer:

  1. Skønne efterårsblomster, og ja vejret er lunt og dejligt i dag, ingen sol, men tørt :-)

    SvarSlet
  2. Så fine blomster og bilder ,ja vi må nyte blomstene så lenge det er liv i dem .
    Ha en fin lørdag , Marit.

    SvarSlet
  3. Ja, det er herligt, at der endnu er dejlige blomster i haven - og vi krydser fingre for, at vi mange flere af sådanne dage, som idag i dette efterår :-)

    SvarSlet
  4. Smukke blomster, min høstanemone Whirlwind er netop sprunget ud med den første blomst. Mine klokkeranker er groet så højt op i træerne, at jeg ikke kan se, om de blomstrer.

    SvarSlet
  5. Smukke blomster. Den hvide klokkeranke er utrolig yndig. den vil jeg gerne have fat i næste år. Har det lilla der også er skønne.
    God have søndag

    SvarSlet
  6. Rigtig dejlige sensommerblomster og skal vi ikke håbe på en dejlig lang sensommer... :o)

    SvarSlet
  7. Sikke dejlige billeder af dine smukke sensommerblomster :-)
    Jeg synes simpelthen vi har fortjent en lang og lun sensommer, så vi rigtigt kan rode i haverne og få dem parat til foråret.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.