Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 18. september 2011

Alex og de vilde klokkeranker

Alex - vores dejlige hankat - har en siddeplads på hegnet ved terrassen, hvorfra han kan overskue sit lille katterige....I år er der så sket det at vi har tilladt os at plante 3 klokkeranker på den ene side af hegnet og på nuværende tidspunkt er hele hegnet OG siddeplads indhyllet i klokkeranker.

Vi overværede en sjov episode i går, da Alex balancerede hen ad hegnet for at indtage sin plads, nemt var det ikke at balancere når "man" ikke kunne se hegnet og måtte kæmpe sig gennem "junglen".







8 kommentarer:

  1. Ser Alex ikke en smule fornærmet ud på de sidste to billeder...?? ;o)

    SvarSlet
  2. Stakkels Alex, det er nu heller ikke pænt at lade planter gro på hans plads :-)

    SvarSlet
  3. Sikke gode billeder og en skøøøøn kat :-) Han har vist styr på det verdensituationen, ser det ellers ud til :-)

    Du er heldig med dine klokkeranker - jeg har for en gangs skyld ikke sået dem i år, men jeg savner dem.

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  4. sød missekat, mon ikke at katten føler sig hjemme i klokkeranken junglen ???

    SvarSlet
  5. Gode billeder.
    Morsom at du kunne "fange" episoden.
    Hvor er det en sød kat du har.

    SvarSlet
  6. Jeg tror nu, at det er sundt med udfordringer ;-)

    SvarSlet
  7. Hvor kan katte altså se misfornøjede ud (ha ha) - men klokkeranken er smuk... ;-)

    SvarSlet
  8. Stakkels kat - flotte billeder.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.