Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 15. november 2015

... efter Paris


De frygtelige begivenheder i Paris får bare én til at reflektere over livets skrøbelighed og tilfældighed og mange ord og følelser fylder lige nu.

Så megen ondskab og så megen smerte.


Roserne fra i dag er Clair Renaissance og Odyssey foroven
og Rhapsody in Blue + Jacques Cartier forneden


6 kommentarer:

  1. Ja vi ser det som ondskab og kan slet ikke sætte os ind i eller acceptere terroristernes tankegang.

    SvarSlet
  2. Hej Ulla.Ja !! det er noget tragisk noget der er sket i Frankrig.Utroligt med al den ondskab.
    Knus Jette

    SvarSlet
  3. Hej Ulla

    Flotte roser - Skønheden kan de ikke tage fra os!

    Ha en dejlig ny uge

    SvarSlet
  4. En ondskab der fik mange af os til at tænke over livet og over hvor skrøbelige vi er.
    Smukke Roser.
    Kh Linda

    SvarSlet
  5. Det går aldrig att förstå och varje dag så tänker jag att måtte vi orka hålla kvar vår humanism och inte låta hatet segra.

    Hälsningar

    /Gunilla

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.