Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 1. november 2015

Buketter


I går kom der disse tre buketter ud af en tur rundt i vores have - det er ikke dårligt at være selvforsynende med blomster på denne årstid.

Bærene er dog fra paradisæbletræerne på fællesarealet lige uden for matriklen :)










































































Så er vi i november - spændende hvad det bliver for en måned :)

9 kommentarer:

  1. Ja, det er fantastisk, at man kan finde materialer til buketter endnu derude! Det er ikke hvert år, det lader sig gøre 1. november!

    SvarSlet
  2. Ja det er skønt, at der stadig er blomster til buketter. Jeg plukker sjældent ind til buketter, men jeg har sat en i pavillionen, der holder de længere. Fontænegræs er utroligt flot i buketter.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  3. hej Ulla.Hvor er det fine buketter du viser.................dejligt at være selvforsynende med blomster.
    Og kan jo se at vi har de samme kander fra Nana.
    Jeg har også en buket stående medhvad der nu lige var i haven.
    Godaften Knus Jette

    SvarSlet
  4. Det er så dejligt at kunne plukke blomster endnu, her frådses der mest i asters:-) Og du har ret det er vældig spændende hvad november bliver for en måned:-)

    SvarSlet
  5. Det er virkelig flot at kunne tage buketter ind fra haven i november - hvor er de fine :-)

    SvarSlet
  6. Fine buketter - i næste indlæg viser du garanteret lige så fine kranse :-}

    SvarSlet
  7. Kære Ulla Dejligt at have sin egen blomsterskov udenfor ;-) De ser skønne ud, det er så fint med græsser i , super elegant. Kh Tina

    SvarSlet
  8. Dejlige buketter og sikke flot fontænegræsset stadig står. :o)

    SvarSlet
  9. Hej Ulla. Det er rigtig flotte buketter, du har hentet ind fra haven. Ja, jeg er også spændt på november. Jeg håber virkelig den bliver lige så god som oktober, så kan vi da vist ikke være mere heldige!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.