Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

fredag den 28. februar 2020

Cinderella er sprunget ud


På denne smukke fredag, hvor jeg er så heldig at have fri, har jeg fået taget billeder af lidt aktuelt i haven.

Her er vidunderligt solskin, let vind, køligt - men lige sådan som vi gerne havde set alle dage i februar.

Min skønne påskeklokke Cinderella er sprunget ud for et par dage siden, så den er høj-aktuel.

Snart lakker februar mod enden og det er spændende at se om vi får pænt vejr i marts. Den er jo tit lidt blandet - men det der blandede noget synes jeg vi har opbrugt kvoten af.

Rigtig god weekend.





13 kommentarer:

  1. Flotte Cindarella - jeg var lidt spændt på, hvad det var.
    Ja marts kan næsten kun blive bedre, ellers ser det skidt ud.
    Knus og god weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nogle gange må overskriften gerne være en "teaser".
      I lige måde

      Slet
  2. vi krydser fingre for marts bliver bare lidt bedre....
    Cindarella er så fin, den er smuk i tegningen indvendig.
    hilsner Gunvor

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gør vi - ikke mindst på solsiden..

      Slet
  3. Cinderella var verkligen söt :) Tänk att ett spann av hybrider kan ge så många olika uttryck. Jag tror att mina som skulle bli aprikosrosa blir fyllda rosa med prickar i svalget.

    Ha det gott! Carina

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin! Dejligt med sådan en fredags-fridag i solskin - god weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var utroligt skønt - tak i lige måde.

      Slet
  5. Hvor er den bare smuk. Tror også det er den jeg har.
    Planter altid så mange.
    Men de er ikke glad i min have.
    Men den her er kommet tilbage i år.

    Klem og skøn weekend
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. De trives heller ikke alt for godt hos mig, men denne her står i en krukket og det er måske tricket hos mig.
      I lige måde :)

      Slet
  6. Så fin Cinderella er! Du er jo så heldig som fikk fotografert den på din fridag :)
    Klem, og god weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er den ikke bare fin :) Jeg har ventet på den.
      Klem retur

      Slet
  7. Do you realize there is a 12 word sentence you can tell your crush... that will induce deep emotions of love and impulsive attraction for you deep within his heart?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, adore and look after you with all his heart...

    12 Words Who Fuel A Man's Love Response

    This impulse is so hardwired into a man's brain that it will drive him to work better than ever before to take care of you.

    Matter-of-fact, triggering this powerful impulse is so important to getting the best possible relationship with your man that once you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will soon notice him open his mind and heart for you in a way he haven't experienced before and he will perceive you as the one and only woman in the world who has ever truly understood him.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.