Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

fredag den 7. juli 2017

Pausebilleder


Så er der dømt sommerferie - så først nogle pausebilleder - mens jeg føjter lidt rundt derude.






Som I kan se, blomstrer både de lyse og de mørke astrantia/stjerneskærm lystigt stadigvæk. Billederne her er fra 05.07.


Det er da en plante man har glæde af i lang tid :)



"Elsie" her er også så fin:




Vi ses om et par dage på bloggen.


13 kommentarer:

  1. Hej Ulla

    Det var da en serie flotte modlysbilleder!

    Ha en dejlig sommerferie

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du nød dem, jeg er selv godt tilfreds.
      Tak i lige måde.

      Slet
  2. Ikke dårlige pausebilder. Stjerneskjermene er flotte nå !! (Bare synd de frør seg, og dukker opp overalt)
    Nyt sommeren:-)
    Eirin

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig meget flotte nu, og løvet er så fint også - men de breder sig, som du også skriver.

      Slet
  3. Fine pausebilleder - god føjtning :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, tak - det er jo altid rart at komme lidt ud at se.

      Slet
  4. Hej Ulla.
    Rigtig fine blomsterbilleder. Rigtig god sommerferie til dig.
    Kh Lis

    SvarSlet
  5. Helt ljuvliga bilder av lika ljuvliga bilder....
    Sommarkram från Titti

    SvarSlet
  6. Godaften Ulla.Smukke billeder du viser.Der er meget at glæde sig over i havernen lige nu.
    Fortsat god ferie Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er utroligt frodige, så det er bare med at nyde.

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.