Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

onsdag den 24. maj 2017

B L O G T R Æ F ...



Kan vi klare at klappe blogtræf-pavillonen frem igen for 6. gang?

Kan vi klare at bage cookies og frøkager og støve tur-termokanden af?

Ja, selvfølgelig kan vi det, - og vi glæder os!

Så har du lyst til at gense eller være med for første gang, 
til at møde ligestillede blogvenner,
så tag kæresten, konen eller plantevennen under armen og kom til

Geografisk Have's plantemarked i Kolding 
Grundlovsdag den 5. juni 2017

Fru Friis, Mr M og jeg sørger for de ydre rammer. 
I kommer bare med det gode humør og snakketøjet i orden.

Og så lige lidt stemningsbilleder fra sidste år:









26 kommentarer:

  1. Samme tekst som ved fru Friis men nye billeder, her kommer samme tekst fra mig
    Ja kan I klare det, så må vi andre også kunne klare at komme :)
    Vi ses forhåbentlig.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg altså, Lisbeth (no pressure :)

      Slet
  2. Jeg kommer helt sikkert. Håber Jette er frisk nok til at komme, og kan køre med Linda.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, Gitte - jeg glæder mig til at se dig igen. Håber Jette kan klare det også, vi får se.

      Slet
  3. Kan ikke 😖 Barnebarn bliver ni år😄

    SvarSlet
    Svar
    1. Ved godt, at det falder sammen, men vi kan jo desværre ikke flytte Grundlovsdag. Ønsker jer en dejlig fødselsdag :)

      Slet
  4. Jeg er sikker på at I får en fantastisk dag :-)

    SvarSlet
  5. Åh, hvor jeg glæder mig.
    Det bliver så dejligt, at se jer alle igen.
    Knus fra Heike

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre, Heike - jeg glæder mig virkelig til at se dig igen og høre om mere om jeres nye hus.

      Slet
  6. Jeg kommer, den dag vil jeg ikke undvære :o) og da slet ikke frøkager og lækre småkager for slet ikke at tale om det mest fantastiske selskab af alle bloggerne :o) det bliver en dejlig dag og jeg tager Jette med :o)
    Knus herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er simpelthen så godt, Linda - at du tager turen endnu en gang, du er så flittig til at komme rundt til os i Jylland, og det bliver skønt at se dig og Jette igen :)

      Slet
  7. Svar
    1. Tak - det kunne ellers være hyggeligt at møde dig, men der er jo langt og dyrt fra Sjælland hvis ikke man går flere sammen.

      Slet
  8. Jeg håber i får nogle skønne timer!

    SvarSlet
  9. kun lige måske herfra... det er lige nogle ting som jeg først skal have afklaret først..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da helt i orden - dejligt med en tilkendegivelse, men det er jo helt uforpligtende.

      Slet
  10. Her er butikken lukket den dag, da det er vores årlige fridag/udflugt. Vi nyder gerne vores madpakke i selskab med hyggelige bloggere.
    Hilsen
    Anne Marie og Per

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre, Anne Marie - I plejer jo også at få en sludder med mange af os, men det er flot at I vælger at bruge jeres årlige fridag i Kolding så mange gange :)

      Slet
  11. Jeg har planer om at komme -og glæder mig stort!

    SvarSlet
  12. Selvfølgelig kommer jeg :-)
    Det er fantastisk i nu på 6. år vil arrangere blogtræffet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det er da så lidt - du er da også en af de helt faste deltagere, jeg glæder mig til at se dig og HJ igen :)

      Slet
  13. Jeg kommer selvfølgelig:) Dejligt at I gider arrangere det. Det er 3. gang for mig, og det har været rigtig hyggeligt de andre gange.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også at det er hyggeligt og glæder mig til en omgang mere og til at se dig.

      Slet
  14. Jeg kommer også i år, heldigt at det falder på en helligdag. Jeg kører sammen med Rita.
    Mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.