Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

onsdag den 25. februar 2015

Her er et REKLAME indslag.... besøg Tante Grøns Have


Vores allesammens sødeste Tante Grøn holder igen i år  ÅBEN HAVE  og det er helt naturligt for mig at lave et lille reklamefremstød for arrangementet.

.... eller rettere:  Arrangementerne



For der er Åben Have hos Tante Grøn på Mors i hele tre weekender:

Den 16. - 17. maj
Den 23. - 24. maj
Den 11. - 12. juli

Foruden muligheden for at se den vidunderlige have er der aktiviteter og "special guest stars"...

Læs endelig mere om programmet for de enkelte dage her.




Vi har selv besøgt haven tre gange tidligere, og det har været en stor og berigende oplevelse hver gang.



Det kan du læse om ved at klikke her og her.




Tak for gæstfriheden til Tante Grøn - og jeg glæder mig til et gensyn i din skønne have i år igen.






Vi ses :)


28 kommentarer:

  1. Hej Ulla.Vidunderlige billeder fra Tante Grøns have.....................har lige gået tilbage til alle dine besøg på Mors.
    Og man får da helt abstinenser for at opleve den skønne have igen..................og nu behøver jeg jo ikke at tilføje programmet på min liste.
    Måske ses vi deroppe .....................har i lagt jer fast på en dato?
    For jeg har jo læst at i også har en tur til England på programmet .
    Rigtig god dag knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette - ja, det er da virkelig en af Danmarks skønneste haver og jeg glæder mig til at se den igen. Vi har ikke lagt os fast på dato endnu, men det bliver en af maj-weekenderne. Kunne være hyggeligt at ses der igen.

      Slet
    2. Hej Jette, det bliver vist den 16. maj.

      Slet
  2. Hej Ulla Tak for indslaget, jeg vil håbe jeg kan få indstillet GPSen mod Mors en af dagene. Jeg ville frygtelig gerne se Tante Grøns smukke have IRL og måske lokke en syren til Amager, har altid drømt om en hvid en af slagsen. Kh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Tina.

      Det kunne være SÅ hyggeligt med et besøg fra Amager. Også selv om vi endnu ikke har fået direkte broforbindelse mellem vores øer:o) Og selvfølgelig skal du da have mindst een syren med hjem, hvis du kommer:o) Lov mig, at du giver dig til kende, såfremt I vil beære os med jeres besøg.

      Kærligste hilsner

      Slet
    2. Kære Tante Grøn Tak ja jeg må simpelthen afsted, så kan vi måske aftale en lobbyisme strategi omkring broforbindelsen. Jeg bor jo ikke så langt fra Christiansborg :-). Jeg drømmer hvid syren i nat. Kh Tina

      Slet
    3. Hej Tina, det kunne være rigtigt hyggeligt hvis du kom, men der er langt og nogle vælger jo at gøre en dyd ud af nødvendigheden og booker en overnatning lokalt.
      Måske ses vi.

      Slet
    4. Kære Ulla jeg håber vi mødes, jeg er vant til at køre langt, så det går nok ;-)

      Slet
    5. Kære Tina.

      Hvis det bliver for lang en tur til en endagstur, har vi masser af gode B&B`s heroppe. Gammeldaws kroer og hyggelige hoteller findes også, hvis man er mere til den slags. Alene her i lillebitte Flade og omegn er der mange forskellige overnatningsmuligheder. Ja, vi må lige have lavet nogle lyssky korridoraftaler i en meget fjern afkrog af haven:o)

      Slet
    6. Kære Tante Grøn det med overnatning skal vi nok finde ud af. Måske jeg lige vender tilbage med et par spørgsmål, hvis det er ok? Jeg er sikker på at vi kan finde af det. Også hemmelige men realistiske broplaner :-)

      Slet
  3. Det ser spændende ud, måske skal det være i år, det kan være, jeg kan lokke Bent med.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. I skal være så hjerteligt velkomne, hvis du kan lokke Bent med:o)

      Kærligste hilsner

      Slet
    2. Det kunne være hyggeligt - måske kan vi følges?

      Slet
    3. Tak Tante Grøn :)
      Jeg har ikke talt med ham om det endnu, hvilken dag har I tænkt jer at tage derop? Jeg tænker lidt på d. 16. maj., og ja det kunne være hyggeligt at følges.
      Knus

      Slet
    4. Den 16. maj er en klar aftale :)

      Slet
  4. Kære Ulla. Skønt indlæg. Hvor ville jeg ønske, at jeg ikke boede i den anden ende af landet :). Kh Lise Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, I - der bor så langt væk - må slå jer sammen om en turbus og så komme ud i det grønne Danmark og se på skønne haver.

      Slet
  5. Søde Ulla.

    Tusind tusind tak for reklameindslaget, som du så sødt og på helt eget initiativ har brugt både tid og ressourcer på at lave. Hvor er det betænksomt og generøst af dig. Jeg har jo ikke selv nogen blog, og bliver derfor ekstra glad, når en hjælpsom sjæl som dig, vil sprede budskabet om åben have ud i blogverdenen.
    Vi glæder os utroligt meget til at se jer igen. I bliver snart udnævnt til æresgæster, så trofaste som I er dig og Malcolm.

    Hvor ville det være skønt, om nogle af jer bloglæsere, blogkommentatorer og blogindehavere kunne aftale at mødes hos os. Det har vi før oplevet og det er simpelthen SÅ hyggeligt, at høre glædesudbruddene, når mennesker fra blogverdenen mødes face to face for allerførste gang.....eller nyder et gensyn endnu engang.
    Vi har også oplevet af en familie, der var bosat helt forskellige steder i landet, satte hinanden stævne her i haven. Sådan noget kan jo kun glæde os som værter.

    Endnu engang af hjertet tak, kære Ulla <3 <3 <3 <3 Skulle også hilse mange gange fra John og sige dig en kæmpestor tak. Hils Mysterious Mr X

    To knus og på dejligt gensyn

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, det var da så lidt - noget er jo genbrug, så jeg hyggede mig gevaldigt, og jeg kan da ikke se hvorfor vi ikke kan hjælpes lidt ad her - flere andre vil sikkert også gerne gøre noget for sagen - men bare nu din have kan tåle alle de gæster... hi-hi - ja, det er smadder hyggeligt når man mødes med ligesindede og måske også får sat ansigt på andre havebloggere, det er bare sagen. Sådan vil det helt sikkert også gå i år på kryds og tværs på de seks dage, I holder Åben Have.

      Vi glæder os meget og skulle også hilse fra Mr. M.
      Knus retur.

      Slet
  6. Kære Ulla
    Det er et dejligt reklameindslag med tilhørende skønne billeder du har her og jeg er sikker på at der bliver liv på matriklen deroppe for det er ualmindelig gode programmer for dagene.
    Jeg ville ønske at jeg kom, men det er lidt svært at planlægge lige nu.
    Jeg sender lige en hilsen til Tante Grøn det søde væsen og hendes familie, jeg håber at alt er godt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. "smiler" :) Ja, et vist mylder må nok forudses :)

      Slet
    2. Søde Lisbeth.

      En kærlig hilsen, et luftkys og et stort knus retur til dig.

      Slet
  7. Tak for et super reklameindlæg. Sådan kan vi uden blog også være med i et dejligt have-netværk. Jeg møder hele tiden nye 'kendte' ansigter på mine ture rundt i landet. Så i år en vi blevet 'lokket' til at deltage i Tante Grøns spændende arrangement den 16.maj. Vi glæder os meget til at prøve noget nyt.
    Høneballe mor, jeg har overtalt Per til at være med, så mon ikke du kan få listet Bent med til Mors også.
    Mange hilsner
    Anne Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må jeg prøve Anne Marie :) så skal det jo være den dag I er deroppe :)

      Slet
    2. Selv tak, Anne Marie - det er kun hyggeligt at mange har kan læse med og måske få lyst til at mødes.

      Slet
    3. Kære Anne Marie.

      Vi er rigtig rigtig glade for, at I lod jer lokke:o) På glædeligt gensyn.
      Det er så hyggeligt, at følge med i alle de aftaler, der er ved at blive lavet her hos Ulla:o)

      Slet
  8. Gode arrangementer skal deles! Mange tak, da det er dejligt at blive mindet om have arrangementerne i Tante Grøns have. Jeg kommer en af dagene i maj, og er spændt på at mødes med andre bloggere.

    Havehilsner

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder spændende. Uanset hvilken dag, vil du sikkert møde nogle havebloggere og så er der jo værtsparret selv... :)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.