Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 22. december 2013

Glædelig jul

I ønskes alle en glædelig og fredfyldt jul.

Her er vi juleklar og nyder at have julefri de næste mange dage.

Vejret er mildt sagt kedeligt og slet ikke juleagtigt, så der er desto mere grund til at skrue op for julestemningen inden døre.... juletræet blev pyntet i dag :)








17 kommentarer:

  1. Rigtig glædelig jul til dig og Malcolm også! Jeg er langt fra juleklar, men det skal ikke give skår i min juleglæde, som har meldt sig i dag ;-) Jeg GLÆDER mig dog til foråret.

    SvarSlet
  2. Helt enig... Vi må selv skrue op for julestemningen. Sne kommer der ikke noget af.
    Men jeg tror stadig på julemirakler... :-)
    Jeg håber du og familien får en rigtig glædelig jul.
    Mange julehilsner fra Susan

    SvarSlet
  3. Flotte juleting og juledukker. Mon vi ser lidt mere til dig i 2014, jeg tror, turen til Australien har været afvænning fra bloggeriet :) Nå men du har jo haft nok at gøre med at indhente julen og få alle indtrykkene på plads efter jeres fantastiske tur.
    Knus og glædelig jul og godt nytår til jer begge og familien.
    Knus

    SvarSlet
  4. Rigtig Glædelig Jul til dig også. Hvor har du fint pynt til træet. Vi pynter vores træ i morgen.
    Forhåbentlig er det tørvejr i morgen- træet er ude i haven. Én kæmpe byge kom forbi, så nu er alt godt regnevådt.

    SvarSlet
  5. Også en rigtig glædelig jul til jer to. Håber vi ses i det nye haveår.
    Juleknus fra mig. :o)

    SvarSlet
  6. Hej Ulla.Også et stor ønske om er rigtig god jul til dig og Malcolm
    Håber på et rigtig dejligt nyt haveår..........og ser frem til at vi mødes igen.
    Mange juleknus Jette

    SvarSlet
  7. En rigtig glædelig jul til dig og Malcolm. Så er der sat flueben ved pyntning af juletræ.....herlig ser det ud. En blomsterrigt haveår til jer.

    SvarSlet
  8. Rigtig glædeligt jul til dig og dine. kh.

    SvarSlet
  9. Ønsker deg en kjempe fin jul, og jeg gleder meg til å følge deg videre i 2014. Klem Vivi

    SvarSlet
  10. Og rigtig glædelig jul til jer.
    Knus.

    SvarSlet
  11. Tak! Og glædelig jul til dig og dine :-)

    SvarSlet
  12. Tak - Glædelig jul og godt nytår til dig og dine!

    SvarSlet
  13. Du og dine skal også have en hjertelig julehilsen fra mig - og selvfølgelig ønskes et brag af et nytår;0)
    Varme julehilsner fra Katinka

    SvarSlet
  14. Kære Ulla - ønsker om en glædelig jul til jer. Kram, Lone

    SvarSlet
  15. Dejlig julestemning... :-) Glædelig jul til dig også...

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.