Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

mandag den 4. juli 2011

Aftensang

En skam at der ikke er lyd på.


Vi sad længe og nød solsortens aftensang fra toppen af det opstammede grantræ.


Fortsat god aften.


8 kommentarer:

  1. Hvis jeg skulle vælge mellem solsortens aftensang eller lærkens sommersang, ville jeg få det rigtig svært!! Det skal jeg så heldigvis ikke, så jeg kan kun medgive at en stille sommeraften med hr. solsort der fløjter dagen godnat, er noget af det skønneste... :o)

    SvarSlet
  2. Ja, lærkesang er også fantastisk - jeg hører den om morgenen når jeg cykler på arbejde ad de små uberørte landeveje. Det er også skønt.

    SvarSlet
  3. Solsortens sang og foråret hører helt sikkert sammen, men lærken ja det er heller ikke dårligt. Man kan godt blive afhængig af begges sang, for så er det forår og havetid.

    SvarSlet
  4. Det har været en skøn lun aften. Fuglesang til gør det ikke dårligere :-)

    SvarSlet
  5. Skønt med solsorte i haven, det giver liv i haven

    SvarSlet
  6. Dejligt med fuglesang i haven, det kan man ikke andet end glædes over.

    Jeg sad og så alle dine super dejlige billeder fra din have, må sige at jeg er imponeret hvor har du mange dejlige blomster og planter.

    Tak for kigget, ha en fortsat god dag.
    Mange hilsner Mette

    SvarSlet
  7. Smukke billeder.
    Man kan ikke andet en nyde fuglesang/fløjt. Det er lige meget hvad næb det kommer fra. Skøn bare der er fugle liv i haven.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  8. Hej Mette, velkommen til min blog. Jeg kigger ind til dig snart.

    Ulla

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.