Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

mandag den 20. august 2018

... og så til noget andet....




Nu skal det ikke være planter det hele....  [... smiler ].

Der er opdateringer på min strikkefane og nyeste kreation er en efterårsbluse til vores barnebarn Sebastian, som han fik til sin 2-års fødselsdag.

Her er han så - vores dejlige Sebastian, som endelig er kommet i gang med at se sin far jævnligt og nu også os.

I hvert fald fik vi lov at holde lidt fødselsdag for ham sammen med et par onkler og hans far.



Nogle af jer ved hvilket forløb vi her i familien har været igennem, og har støttet os med søde kommentarer indimellem, så dermed synes jeg også at det er på sin plads at opdatere jer med at nu har vi set Sebastian 3 gange siden maj og der er udsigt til endnu flere samværseftermiddage.

Allerbedst er det nu at vor søn har fået mere samvær med ham.

Så vi er glade.



























24 kommentarer:

  1. Det er dejlige billeder, jeg glæder mig på jeres vegne og hvor er han en skøn dreng. Efterårsblusen klæder ham :-)
    Hvis man skal finde det positive ved at sommeren går på held, så er det udsigten til at iklæde sig noget dejligt strik.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Ja, det kan du have ret i, behovet sniger sig lige så stille ind.

      Slet
  2. Så fantastisk at læse Ulla.
    Er virkelig glad på jer alles vegne. Det er præcis sådan det skal være og ikke et barn der skal tages som gidsel. Lidt retfærdighed er der da til.
    Han ser rigtig skøn ud og sikke en dejlig trøje.
    Vil lige indskyde at jeg syntes han har træk fra dig.

    Sov dejligt
    Knus

    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Vi er meget glade for at det endelig er kommet hertil, nu kan der puttes noget mere på efterhånden og det er godt.
      Ja, han er en køn og dejlig dreng. Han har meget stærke træk fra både sin far og mor, men ligner sin far fra da han var i den alder. Så sjovt at se. Så små træk måske også fra mig :)

      Slet
  3. Hvor dejligt for jer at det hele begynder at falde på plads. Kan godt forstå i er glade for endelig at få lov at være sammen med sådan en skøn dreng.
    Jeg har sendt frø til dig i dag... mener da jeg huskede at skrive afsender på så du har min adresse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt, ja. Tak for frøene, de ankom i går. Vil se om jeg kan nå at sende dig nogle i dag af den hvide brogetbladede.

      Slet
  4. Tak for opdatering jeg nåede jo ikke at få spurgt dig i lørdags. Dejligt at høre, at I nu endelig får set ham noget mere. Han er en sød og køn lille dreng, ser det ud til, ja selvfølgelig er han det.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - ja, du har jo fulgt lidt med på sidelinjen, men jeg syntes ikke at det skulle ind i snakken i lørdags.
      Knus

      Slet
  5. Godt for jer, men alletiders for den lille gut og hans far.

    SvarSlet
  6. Godt for far og sønn, og også for dere, at det blir mer samvær:-)
    Genseren var riktig fin!
    Fikk ikke gitt beskjed ang. sist lørdag. Men det som for oss var høydepunktet på festivalen, var konserten med Torbjørn Risager, og den var lørdag kl.14.
    Det så ut til å være en riktig spennende hage. Kanskje det er mulig å få komme innom en annen gang?
    Ha det godt/Eirin

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er vi alle glade for og genseren blev da vist meget fin :)
      Dejligt at I havde en god koncert, jeg havde regnet ud at I ikke kom. Hvis I er i nærheden en anden gang, skal I være velkomne til at kontakte os om vi er hjemme.

      Slet
  7. Så skønt for jer allesammen Ulla. Dejligt strik du viser og særligt trøjen den lille fyr har på er da flot!
    Kh Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig dejligt, man glemmer lidt alle de dårlige måneder op til. Trøjen var nem og sjov at lave, du kan låne opskriften hvis du vil.

      Slet
  8. dejlig opdatering :) :) skønt at der er kommet mere "styr" på tingende

    SvarSlet
  9. Hei.
    Fantastisk å lese. Godt for sønnen deres og dere. Flott genser du har strikket. Det minste barnebarnet her hos oss heter også Sebastian.
    Fin dag til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor sjovt at vi begge har et barnebarn med navn Sebastian :)

      Slet
  10. Uha han er lækker den lille fyr! Hvor er det godt for jer alle, at I kan ses!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er meget glade for det. Ja, han er skøn, og jeg glæder mig til at lære ham nærmere at kende.

      Slet
  11. Sikke en dejlig dreng :-)
    Og tusind tak for i lørdags, det var så hyggeligt.
    mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, Lene - vi nød dagen rigtigt meget og glad for at høre at du også gjorde.

      Slet
  12. nice article great post comment information thanks for sharing.
    หนังออนไลน์

    SvarSlet
  13. nice update :) :) although there has been more "steer" on the tingende

    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.