Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

onsdag den 18. april 2018

Nu varer det ikke længe... og de første Narcisser




Forleden var der en af jer der i en kommentar til mit indlæg skrev at "det sprøjter op af jorden"  :)

Ja, det må man nok sige.

Og se lige her:

I en af mine krukker er der næsten klar til tulipanflor.

Lige nu husker jeg ikke navnet på denne tulipan, det var løg fra sidste års krukker der igen røg i krukker i efteråret.

Genbrug, om man så må sige.

Omme i bedet mod vest opdagede jeg i dag de første af de store narcisser i blomst.






April har igen vist sig fra sin fineste side og det er svært ikke at være fuldstændig begejstret lige nu.



Heldige jer, der har mulighed for at komme ud i haven i morgen - det bliver jo den første næsten rigtige sommerdag.

Jeg skynder mig hjem fra arbejde og ud i haven :)


13 kommentarer:

  1. Samme her! Det er nogen fantastiske dage!

    SvarSlet
  2. Det kan jeg godt forstå, det er bare med at komme i haven og finde på noget nem mad.
    Det hele eksploderer nu, hvor er det dejligt.
    Knus

    SvarSlet
  3. Så flotte krukker med tulipaner du har! Du har også mange flotte narcisser. De synes jeg er så fine. Jeg gleder meg til de blomstrer her.

    SvarSlet
  4. Hej!
    Härligt med narcisser i blom, de sticker upp några centimeter ur marken här, men var tvungen att köpa några i krukor, så nu blommar de hos mig på altanen.
    Ha det fint /Marika

    SvarSlet
  5. Så dejligt med alt det der vælter op nu... ja foråret er her med alt dets skønhed og lune dage.

    Knus
    Lone

    SvarSlet
  6. Fin blomning på gång hos dig! Så sant att det exploderar nu. Jag blev förälskad i dina gröna krukor som du hade lökar i :)

    Ha det gott! Carina

    SvarSlet
  7. En flot række tulipankrukker! Og narcisserne er vidunderlige.

    SvarSlet
  8. Hej Ulla

    Super blomstring. Narcisser er nu noget helt særligt!

    Ha en dejlig torsdag

    SvarSlet
  9. Hej Ulla.
    Ja, det vælter op.
    Ja, jeg nyder det også, men der skal meget hvile til også, så der sker ikke så meget derude, ud over at nyde og så og prikle. Men det er jo bestemt også dejligt.
    Knus og kram
    Malene

    SvarSlet
  10. Narcisser er bare vakre, de er til å bli glad av:-)
    Nå er det bare ut i hagen.
    Ha en fin dag/Eirin

    SvarSlet
  11. Flot med tulipaner allerede :-) Der kan Jeg ikke være med.

    SvarSlet
  12. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlet
  13. Narcisser er bare vakre, de er til å bli glad av:-)


    สมัคร D2BET

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.