Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

tirsdag den 24. april 2018

Første tulipan

Første tulipan blev disse smukke røde af slagsen som står i krukke og som sprang ud i lørdags.


Det var dagens solstrålehistorie :)

14 kommentarer:

  1. Uhhhhhhhhhhhh jeg venter også i spændinge på den smukke blomst.

    God tirsdag
    Charlotte

    SvarSlet
  2. Wow mine er kun lige begyndt at titte frem, så jeg går bare og venter på de bliver store nok og springer ud.
    Rigtig god dag

    Knus
    Lone

    SvarSlet
  3. Ja nu sker det snart med tulipanerne, mine var på spring i går.
    Knus og dejlig dag

    SvarSlet
  4. Så flotte tulipaner! Deilig å se de igjen :)

    SvarSlet
  5. Hei.
    Flotte tulipaner. Nydelig farge. Fin dag til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlet
  6. Hej Ulla
    Ja nu kan det ikke vare længe inden vi skal forkæles med billeder af skønne tulipaner :)

    SvarSlet
  7. My tulips are not sprouting.. :(

    Please visit: http://from-a-girls-mind.blogspot.com

    SvarSlet
  8. De er godt nok smukke:) I dag sprang de første tulipaner ud her, - de er orange og jeg kan ikke huske hvad de hedder.

    SvarSlet
  9. Underbar färg och vackert när solstrålarna gör kronbladen genomskinliga :)

    Ha det gott! Carina

    SvarSlet
  10. Nydelig... er det fint... første tulipaner i hagen.
    Her jeg har også :-)) GLEDE
    Farger kommer mer og mer. God VÅR for deg.
    Hilsen fra Viola

    SvarSlet
  11. Dejlig solstrålehistorie og smukke tulipaner.

    SvarSlet
  12. hi ulla

    yes now it can not be long before we are spoiled with pictures of beautiful tulips :)

    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.