Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

torsdag den 27. april 2017

Tulipaner på spring

.... ih, det bliver en tulipanfest .... lige om lidt.





 




UPDATE følger snarest...

23 kommentarer:

  1. Hej Ulkla

    Egentlig synes jeg tulipanerne ser aller flottest us dagene lige før de springer helt ud:)
    Flotte billeder med dråber på!

    Ha en dejlig torsdag

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan lide tulipanerne på alle stadier - også når de står i min vase som her i dag og gaaaaber helt åbent.

      Slet
  2. Jeg tilslutter mig Karstens kommentar, det synes jeg også, men det kniber lidt for dem at springe ud i den kulde.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu kommer der jo lidt mere varme, så eksploderer det hele og vi får travlt med at nyde.

      Slet
  3. Man bliver så glad for, at man fik sat de løg i potterne i efteråret nu, hvor de står der og bare strutter af forår! Al den grokraft og ynde på én gang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Netop !
      Skal vi ikke huske hinanden på at gøre det igen til efteråret... :)

      Slet
  4. Hej Ulla
    Ja hvis vi lige kan få skruet lidt op for varmen, kan det ikke vare længe inden den helt store tulipanfest starter :)

    SvarSlet
  5. Vakre tulipaner du har! Knoppene er de vakreste, ja :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes mange - jeg kan lide tulipanerne i alle stadier.

      Slet
  6. Ihh det er bare GLÆDE:-)
    Go go dag
    Knus Anette

    SvarSlet
  7. Det er deilig med tulipaner ! Og vi er nok mange om å mene at de er vakrest rett før de åpner seg:-)
    Ha en fin dag.
    Eirin

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det lyder det til, men de er nu også dejlige og sprøde.

      Slet
  8. Jättefina bilder, så underbara knoppar.
    Kram Maria

    SvarSlet
  9. Det bliver helt sikkert smukt hos dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig i hvert fald over det og til det.

      Slet
  10. På søndag vender vejret og bliver mere stabilt. Så kommer tulipaner og alt det andet på overarbejde, og vi skal være skarpe for at følge med. Det bliver en fest i din have. :o)

    SvarSlet
  11. Hej Ulla.
    Ja der bliver tulipanfest i din have, når solen og varmen kommer. Flot ser det ud.
    Kh Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, det er smukt og jeg er glad.

      Slet
  12. Ja, det er bare en ganske magisk tid, og vi kan næsten høre trommehvivlerne inden Den Store Tulipanfinale sætter ind:0)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.