Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

torsdag den 22. december 2016

Glædelig jul



Det er jul :)     Jippi - jeh.... og juhu !

December er fløjet afsted og jeg må vist bare konstatere at det er på tide at få ønsket jer alle sammen en RIGTIG GLÆDELIG JUL.

Jeg har overhovedet ikke været i haven i december og nærmest heller ikke beskæftiget mig med naturpynt indendøre.

Men julegaverne er købt og pakket fint ind, der er bagt småkager og nougathorn, juletræet er pyntet og al julemaden klar til at blive tilberedt.

Julefreden sænker sig også her på bloggen og jeg vil nyde de skønne juledage sammen med min familie.

Tusind tak for alle jeres søde kommentarer til mine indlæg om stort og småt - jeg værdsætter dem utroligt meget.

MERRY CHRISTMAS



14 kommentarer:

  1. Glædelig jul til jer begge to - man kan godt fornemme, at den rette stemning er ved at være der.

    SvarSlet
  2. Kære Ulla Jeg har ikke nået julekager og konfekt men været lidt i haven og fået pyntet op . Man når det man når og det ender jo med at blive jul, alligevel. Det bliver vel sjovt med en ny lilles første jul. Tak for dine dejlige indlæg og hilsner og kommentarer på min blog. Ønsker dig, Mr M og resten af din familie en rigtig glædelig jul. Knus Tina

    SvarSlet
  3. God jul til deg og din familie!

    SvarSlet
  4. Hej Ulla

    Ja, stemningen er ved at indfinde sig:)

    Glædelig jul til dig og dine!

    SvarSlet
  5. Det er dejligt, at julefreden er ved at sænke sig i dit hjem. Gid der også blev julefred rundt om i verden!
    Glædelig jul til dig og dine!

    Hilsen Elna

    SvarSlet
  6. Hej Ulla
    Ja det er det vigtigste med småkager og gaver :)
    God jul til dig og Mr. M.
    Knus

    SvarSlet
  7. :-))) bliver helt let og glad af det her indlæg:-) Og tak for mange dejlige indlæg gennem året.
    Ønsker også jer en rigtig glædelig jul<3
    Kærlig hilsen og juleknus fra Anette

    SvarSlet
  8. Tak og rigtig glædelig jul til dig og din familie <3
    Knus

    SvarSlet
  9. Hej Ulla,

    Du og din familie ønskes også en glædelig jul. Nu vender lyset og det går den rigtige vej. Om ikke så længe kan vi måske se de første forårstegn.
    Knus Gitte

    SvarSlet
  10. Glædelig jul til dig og din familie Ulla :)

    SvarSlet
  11. En riktigt God Jul!
    Kram Marika

    SvarSlet
  12. Hej Ulla. Rigtig glædelig jul til dig og Malcolm og jeres familie. Jeg håber I får nogle rigtig gode dage. Tak i lige måde her i blogland, som er så rigt.

    SvarSlet
  13. Önskar dig den bästa av jular! Ha en mysig helg...
    Vinterkram från Titti

    SvarSlet
  14. Tak for alle jeres søde julehilsner - Vi har haft en skøn juleferie - håber det samme for jer :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.