Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

fredag den 27. marts 2015

I min postkasse lå...


... dejligt læsestof til weekenden.

Haveskriverier fra HAVEFOLKet til havefolk - det glæder jeg mig til at se nærmere på.


























En hurtig gennembladring vidner om at der er læsestof og guf til mange timer.



Endnu en flot præstation af de fire gæve quinder på HAVEFOLKET.



God weekend.


6 kommentarer:

  1. Hej Ulla. God fornøjelse med læsningen. Fine tazetter på billederne.

    SvarSlet
  2. God fornøjelse med læsningen. Jeg har ikke fået bestilt bladet i denne omgang, så læser den digitale udgave, når den er tilgængelig :)

    SvarSlet
  3. Hej Ulla.Lidt ærgerlig over at jeg aldrig når at bestille bladet........................men god fornøjelse med det.
    Har travlt med at rydde op i vores skure.............dejligt at få det gjort.
    Rigtig god weekend til jer begge knus Jette

    SvarSlet
  4. Kære Ulla.

    Just passing by to drop you and Malcolm a line or two. Har haft nogle helt enormt travle uger, så her blev Havefolkets magasin heller ikke bestilt, så jeg vil også glæde mig til den digitale udgave.

    Håber du rigtig har hygget dig med dit nye Havemagasin. Vejret er ikke til udendørs interesseplejning for tiden, så vi må ty til bøger, magasiner, blogs og Gardener`s World på TV Fri. Jeg er jo en stor fan af Monty Don.

    Jeg er normalt ikke særlig pylret med dårligt havevejr, men den her ekstreme blæst og isnende kulde er så barsk, at man end ikke kan arbejde sig til varmen. Heller ikke selvom polarudstyret, huen, halstørklædet og de lange Jens Lyn og to par uldsokker er taget i brug. Og jeg er så træt af at hoste, nyse og "blomstrer" med forkølelsessår i hele roen. Det er også helt utroligt så meget energi kroppen forbruger, når man udfører havearbejde i stærk kulde.

    Anyway.....vil hermed gerne ønske jer og jeres kære både nær og fjern en rigtig dejlig og hyggelig påske.
    Og forhåbentlig begynder foråret snart at røre på sig rent temperaturmæssigt.

    Knus og kærlige tanker fra den forkølede påskekylling

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vejret er godt nok køligt og den blæst er ved at drive mig til vanvid - både når jeg vil ud i haven og når jeg vil hjem fra arbejde (på min cykel). As we speak... er vinden faktisk her Langfredag gået i næsten ingenting, så i dag må være vores store havedag. Håber du hurtigt komme af med alle forkølelserne og får mulighed for dejligt solskin og arbejdsro i haven.
      Rigtig god påske til dig og John.
      Knus retur

      Slet
  5. Kære Ulla

    God påske og god læselyst. Ja, de gør det godt de 4. Usædvanligt godt.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.