Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

lørdag den 22. november 2014

Nyt pause billede.....


Fik først tømt postkassen her til morgen og hvad lå der så til mig.... ?

Det skønneste haveblad fra HAVEFOLKET - kors, hvor jeg glæder mig til at fordybe mig i alle artiklerne og nærstudere det hele.


Har lige bladret igennem og kigget lidt billeder  - hvor ER det bare et lækkert blad.

Mon du er lige så heldig med din postkasse...


Nå, men jeg fortsætter PAUSEN.


God weekend til jer derude og tak til HAVEFOLKET for det enorme arbejder der ligger bag bladet.

6 kommentarer:

  1. Vejret i dag passer perfekt til en hyggestund med et et haveblad og en varm kop af et eller andet.

    SvarSlet
  2. Se det var et RIGTIGT pausebillede!
    Er lige trådt ind af døren og ser kuverten på køkkenbordet. Forlæns rullefald derhen og nu er der dømt sofa. Tju-Hej-faldera! :) :)

    SvarSlet
  3. Jeg var lige så heldig med min postkasse idag :D

    Hjerteligst

    SvarSlet
  4. Jeg har også modtaget bladet, og glæder mig til at fordybe mig i det :-)

    SvarSlet
  5. Hej Ulla.Heldige dig.................det ser ud til at være et rigtigt godt blad.
    Men nåede desværre ikke at bestille det.
    Håber du må hygge dig med bladet på en lidt regnfuld søndag. Knus Jette

    SvarSlet
  6. Hej Ulla. Rigtig god fornøjelse med læsningen,

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.