Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 17. november 2019

S T R I K


Det har godt nok været en uge med blæst og regn og ikke ret megen udendørs nydelse, så jeg har brugt lidt tid på at få min strikkefane opdateret :)

Jeg synes jo aldrig at jeg har strikketid nok, men en 3-ugers bilferie i juli måned og en lettere forsømt have vidner nu alligevel om at jeg får lavet nogle ting indimellem.





Klik her, hvis du har lyst til at læse mere om "værkerne".






I nogle af de kommende indlæg vil jeg vise billeder fra nogle af de haver, vi besøgte på dette års sommerferie.


























Ha' en hyggelig ny uge - måske får du selv lyst til at strikke en klud :)


10 kommentarer:

  1. Fine ting du har lavet. jeg laver mest lettere ting. Det er nu blevet til adskellige klude efterhånden. Og sokker til den halve familie. Men det er længe siden jeg har haft tid til et større stykke. jeg drømmer om at strikke en trøje men lus og mønstret bærestykke. har bare ikke fundet det rette garn og mønster endnu. og tid. Sokker kan jeg jo strikke mens jeg underholder gemalen eller ser fjernsyn. Den kan man jo ikke rigtig med et større tællearbejde.
    hilsner Gunvor

    SvarSlet
  2. Hej Ulla.
    Hold da op nogle fine ting, du har strikket. Nogle af tingene har jeg jo set, men slet ikke alle. Fine beskrivelser af tingene under fanen strik og håndarbejde. Flittige Ulla!
    Kh Lis

    SvarSlet
  3. Så mye fint du har strikket! Den jakken var veldig flott.
    Klem

    SvarSlet
  4. Fine ting og sager, jeg har desværre ikke den slags evner eller lyster :)
    Knus

    SvarSlet
  5. Du er altså så dygtig til at stikke og det er så fine ting.
    Knus

    SvarSlet
  6. Hej!
    Så mycket fint du har stickat. Carls cardigan har fint mönster och en vacker färg.
    Ha det bra /Marika

    SvarSlet
  7. Hei.
    Så mye fint du strikker. Flink er du.
    God uke.
    Hanne-Lise.

    SvarSlet
  8. Tak for jeres søde kommentarer - jeg elsker jo at strikke og vi har en herlig lang vintersæson foran os :)

    SvarSlet
  9. Du har godt nok fået mange ting af pindene i år og sikke mange flotte projekter. Jeg er dybt imponeret af Texture Time sjalet og forstår godt at SW fremhævede det med de farver du har valgt :-)
    Tak for fremvisningen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih.. tak. Ja, jeg har virkelig haft stor lyst til at strikke i år og har prioriteret det. Jeg tror det fortsætter hen over vinteren, har så mange planer :)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.