Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 13. januar 2019

... en lillebitte vintergæk


... så jeg i bedet i dag.

Den første i år - men jeg venter mange flere for jeg har jo været heldig at få løg fra flere forskellige blogvenner.

Men i dag nøjes vi med en lille bitte én.


14 kommentarer:

  1. En svale gør ingen sommer, men ligesom med den første svale, bliver vi så glade for den første vintergæk 😀
    Med venlig hilsen
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og overrasket - det er vildt tidligt her hos mig.

      Slet
  2. Den allerførste vintergæk er altså også den mest nuttede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt sikkert og i år er den meget før sidste år, hvor vi lige var kommet ind i februar.

      Slet
  3. Hei.
    Det er de første som kommer om våren vi setter mest pris på.
    God uke.
    Hanne-Lise.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er i hvert fald velkommen :) I lige måde.

      Slet
  4. Det er altid så hyggeligt med den første vintergæk og erentis. Man har lyst til at klappe dem.
    Hilsner Gunvor

    SvarSlet
    Svar
    1. De er skønne, de små vinterblomster - og de vidner om at vi er stærkt på vej mod lysere tider.

      Slet
  5. En dejlig budbringer om alle dem, der kommer efter :-)

    SvarSlet
  6. Så dejligt med den første vintergæk, der minder om at der ikke er så længe til forår. Dejligt. Kh Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi går i hvert fald mod lysere tider, det mærker man :)

      Slet
  7. Åh den første er bare den bedste og det er så elskelig en blomst.
    Jeg har fået en del løg af min mor. Men nogle dyr vil gerne spise løgene her i haven.
    Så ved ikke hvor mange som kommer. Men venter i spænding.

    Klem
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber at du få dit eget lille fine vintergæk flor :)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.