Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 4. november 2018

Årets sidste buket

Lisbeth har netop lavet et ultra kort indlæg :)

Jeg har ikke meget at berette, så derfor får I blot et par billeder af buketten fra i dag og dermed også et ultra kort indlæg.


Rosen er Koko Loco, som jo er ny i vores have - den er jeg glad for :)


Vi har slet ikke været i haven i weekenden, da den var fyldt op af fødselsdagsfestivitas og familiehygge.

Så næste foto mulighed og havearbejdsdag  må være næste weekend.

Så kommer der måske et lille indlæg igen...  :)

14 kommentarer:

  1. Koko Loco ser da ud til at være en rigtig fin rose. Kan ret godt lide farven :)

    Her har vi heller ikke været i haven, men det var nu mere fordi vi prioriterede andre ting højere (og fordi min ryg stadig ikke er helt klar til havearbejde.) Håber derfor på tørvejr næste weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den ser dejlig ud, jeg glæder mig til at se den vokse sig noget større næste år og vise endnu flere billeder af den.
      God bedring med ryggen. Ja, skal vi ikke bede om dejligt havevejr næste weekend :)

      Slet
  2. Fin buket og rose! Skønt med festligheder - mon ikke i når i haven en anden god gang? Jeg krydser fingre for tørvejr igen næste weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Joh.... haven render ingen steder - men det gør den lidt alligevel, der er mange ting vi mangler før det må blive vinter. Satser... :)

      Slet
  3. Det er ikke nemt at nå det hele, men godt du fik lavet en fin buket. Jeg har også et par stykker herinde. Jeg ser jo ikke roserne så længe mere, fordi det bliver tidligt mørkt, så jeg plukker for en gang skyld. Når de har været inde i varmen lidt, begynder de at få duft.
    Mon du købte Koko Loco, da vi var hos Susanne og Thorben. Smuk er den i hvert fald, det er buketten også.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg købte Koko Loco da vi kørte til Fyn i anden anledning senere - ja, man får jo nogle navne på nethinden, som er svære at komme udenom :)

      Slet
  4. Flot buket, sikke farver :-)
    Mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
  5. Det er en smuk buket og Koko Loco eraltså bare så smuk i farven og passer så fint ind sammen med de andre efterårsfarver.
    Det lyder som om det har været en dejlig weekend med festivas. Jeg krydser fingre for at næste weekend bliver fin, der smutter jeg en tur til Aalborg.
    Knus fra Mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig god tur til Aalborg - jeg krydser også fingre for tørvejr, så vi kan få gravet i køkkenhaven, det skal vist snart til at være...

      Slet
  6. Den gør sig godt, Koko Loco, sammen med de mørkerøde farver :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er dejlig - glæder mig til næste år til den er groet lidt mere.

      Slet
  7. Nu har jeg set og hørt så meget om koko loco at jeg ikke kan leve uden. Så den må på ønske listen sammen med en masse andre ;-)
    Rigtig god dag

    Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ønskelisten bliver længere og længere - sådan har jeg det også.

      Slet
  8. Very nice post really ! I apperciate your blog Thanks for sharing,keep sharing more blogs.

    หนังออนไลน์

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.