Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

tirsdag den 5. maj 2015

Bluebells II



I dag har vi besøgt Hole Park í Kent, Sydengland.


En park, som har meget at byde på, men i denne tid især de smukke Bluebells - så jeg fortsætter indlægget fra i går med endnu flere billeder af Bluebells.


Vi har aldrig før set så mange tætte og store flader med de smukke blå blomster og Hole Park er da også berømt for sin Bluebell Walk.




Så lille - så fin - Tænk på hvor mange millioner der er i denne park...



Undervejs på The Bluebell Walk var der også meget store arealer med ramsløg - utroligt flot.










Jeg laver en fyldig reportage fra Hole Park senere - her blot en forsmag på hvad parken ellers omfatter:




På vej tilbage til B & B kom vi forbi denne mølle, som vi også kunne se inde fra parken.



11 kommentarer:

  1. Tak for turen, hvor er det bare flot med alle de Bluebells.
    Knus

    SvarSlet
  2. Så fint med allt det vita och blå, på marken, och härliga Rhododendron.
    Tack för titten! Marika

    SvarSlet
  3. Hej Ulla
    Nøj hvor ser det smukt ud med alle de Bluebells, ret overvældende når de står i så store mængder.
    Tak for turen ;)

    SvarSlet
  4. Vidunderlige billeder af de smukke bluebells i dette og forrige indlæg :-)

    Jeg kunn også godt tænke mig at kommme en tur til England når de blomstrer.

    Fortsat god ferie!

    SvarSlet
  5. Hej Ulla.Vidunderlige billeder af all de smukke Bluebells...................det må da være skønt sådan at rejse rundt til den ene smukke have efter den anden.
    Det ser da ud til at vejret er med jer.
    Ser frem til mange flere dejlige billeder fra jeres tur..
    Knus Jette

    SvarSlet
  6. Holdnuop hvor er det vidunderlig smukt med de blå bund! Tænk hvis man havde sådan et flor.... Jeg købte Bluebells for et par år siden og de er på vej, men det er jo bare en lille klynge :-)
    Hvor hyggeligt at være på tur med jer og dejligt for jer at være afsted, forsat god tur.

    SvarSlet
  7. Hvor er det da helt vidunderligt smukt, jeg er også så heldig at have den smukke Bluuebell i min lille have :o))
    Det er da også liiiige nogle store rhodoer der er med på billederne. Det er jo nærmest træer :o)
    Forsat god tur :o) fra en der er lidt misundelig:o)

    SvarSlet
  8. Åh så hjertegribende et smukt syn. Tak for at I deler synet med os. Ønsker jer fantastiske haveoplevelser. Timingen ser ud til at være perfekt.
    Knus fra windy og rainy Flade

    SvarSlet
  9. TAK :) for jeres søde kommentarer. Vi har set så mange bluebells at de næsten blev helt hverdagssyn, men vi kneb os alligevel i armen og glædede os over hvor HELDIGE vi var at få lov at opleve disse skønne blomster i vidunderlige haver og hele rejsen rundt. Det skulle der nok kunne komme en historie eller 10 ud af i kommende tid.

    SvarSlet
  10. Suuuk.... hvor er det smukt!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.