Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

torsdag den 15. august 2013

Åben Have hos Susan i Viborg

Hvis jeg på nogen måde kan få det kringlet, så skal jeg da til Viborg til Åben Have hos Susan fra bloggen "My Loving Home and Garden" - ville nemlig elske at se hendes smukke orangeri og de havemæssige omgivelser og selvfølgelig hilse på Susan.

Se mere her hos Susan:



Måske ses vi...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.