Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

lørdag den 1. juni 2013

Gæt hvor vi har været i dag

I strålende solskin - en herlig sommerdag....

.... men hvor?




Mere følger i morgen, trætheden har nemlig meldt sig her.


16 kommentarer:

  1. Haven i Hune gætter jeg på, selvom jeg aldrig har været der. Jeg skal love for, I kommer omkring og får set haver. Det er fordelen ved at have en mindre have og bo på fastlandet :) Jeg knokler løs og kan alligevel ikke nå det, pyt jeg har selv valgt.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hej Ulla.Ja! det kan kun blive et gæt.....siger som Lisbeth?
    I har da også været på farten på det sidste.Men dejligt at komme rundt og blive inspireret.God aften knus Jette

    SvarSlet
  3. I får godt nok set nogle skønne haver i denne tid - haven i Hune er aldeles fantastisk, men jeg har dog kun set den i juli, hvor stauderne blomstrer.
    Jeg håber at I havde lige så skøn en oplevelse af haven som jeg har haft de to gange jeg har set den?
    Jeg er spændt på at høre mere;)

    SvarSlet
  4. I farer da noget rundt for tiden ;-)

    Haven i Hune er fin, har været der et par gange.

    SvarSlet
  5. Nej, der er ikke spor at sige til at i er lidt småtrætte!! Griseslottet og alle de andre skønne indtryk fra Hunehaven, sætter spor langt ind i en gardenwomans havehjerte... ;)

    SvarSlet
  6. Kære Ulla.

    Pragtfuldt for jer, at I har været i Haven i Hune. Det er bare et must mindst een gang hver sommer. Er spændt på at høre om jeres eventyr deroppe i det helt unikke univers.

    Godnatknus fra en træt havetosse........zzzzzz goodnight sleep tight, and don`t let the bedbugs bite:o)......zzzzzzzzzzzzzzz.......prut...

    SvarSlet
  7. Sikke nogle dejlige billeder! Jeg gætter på Anne Justs fortryllende smukke have i Hune.
    Rigtig god søndag, Ulla

    SvarSlet
  8. Kære Ulla.
    HAVEN I HUNE :))))
    KH. Margrethe.

    SvarSlet
  9. ... Nå, den var ikke svær... Det var måske grisebassen, der gjorde det helt tydeligt, at vi jo selvfølgelig var i Anne Justs Have i Hune i går. Der var simpelthen så skønt og fredfyldt der og vi nød det i den grad. Besøget var faktisk en afstikker fra Fårup Sommerland, hvor vi for en stund havde efterladt vores unge mennesker, det var jo kun 10 minutters kørsel derfra. Så dagen sluttede med sandwich ved Vesterhavet og vi var alle hjemme igen ved 20-tiden.

    Nu vil jeg i haven, vi har et blåt bed, der skal tømmes for det sidste stabilgrus og så skal der hentes 3 læs muldblanding og helst også plantes en masse småstauder, vi har lavet fra frø samt sættes Dahliaer, det er vist ikke for tidligt.

    I skal nok få MEGET mere fra Haven i Hune senere.

    God søndag

    SvarSlet
  10. Haven i Hune er bare skøn, og i år skal vi også derop igen :-)

    SvarSlet
  11. Bare det var mig! Jeg må derop igen. Jeg må vist også i haven, for de små frølinger står i kø!

    SvarSlet
  12. Den har jeg endnu tilgode at se. Jeg kommer så sjældent til Jylland. Min jyske svigersøn bor jo her på Sjælland, så der er ikke familie at køre efter. Men den står på listen, og jeg skal nok kommer dertil en dag.

    SvarSlet
  13. ja grisen sladrede om hvor du har været.... jeg håber på en tur derop i august.... men oh, hvor jeg synes at de orange tulipaner og de lilla løg er flotte sammen......men det skal være sene tulipaner, ellers falder blomstringen ikke samtidigt... så der skal forskes i sagen :);)

    SvarSlet
  14. Forstår godt, du er træt.Alle de indtryk!

    Tak for disse lækre søde "teaser"-fotos. JEg glæder mig til resten!

    Kram!

    SvarSlet
  15. Kjempe flotte bilder. Ønsker deg en fin ny uke! Klem

    SvarSlet
  16. Haven i Hune...kunne jo genkende grisehuset...:-)

    God ny uge fra Lisbeth

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.