Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

tirsdag den 26. februar 2013

Jeg er i finalen... X-faktor for blomster... Jubiiiiiiiiii


På Moseplassens hjemmeside har Anne nu præsenteret alle finalisterne i X-faktor konkurrencen for blomster.

Jeg er så utrolig heldig at være nomineret i finalen - hele to gange.
Hvor er jeg beæret og stolt og hvor ville jeg gerne vinde....   

Men jeg får behov for hjælp fra jer, søde læsere - hvis I synes om mit bidrag, så skynd jer ind og stem inden fredag 1. marts.

I kan se mit bidrag i den rosa kategori og mit bidrag i den sorte kategori her.

Klik her for at komme til afstemningen.



29 kommentarer:

  1. Gratulerer med finaleplass. Valmuen din er virkelig skjønnhet.

    SvarSlet
  2. Tillykke! Du har fået mine stemmer! Held og lykke med de smukke kandidater!
    God aften fra Karin fra Blomsterlyst

    SvarSlet
  3. Tillykke - godt gået. De er også flotte. Der er stemt :) Håber du vinder.

    Knus
    Lise Lotte

    SvarSlet
  4. Også stort tillykke fra mig, helt fortjent med en finaleplads. :)

    SvarSlet
  5. Tillykke det var flot Ulla, men det er også gode billeder af kønne blomster.
    Knus

    SvarSlet
  6. Hej Ulla.Stort tillykke til dig.Godt gået.......og så i to kategorier.Har stemt........pøj-pøj
    God aften knus Jette

    SvarSlet
  7. Tillykke - har været inde og stemme - PØJ PØJ

    SvarSlet
  8. Kære Anemone,
    Selvfølgelig stemmer vi på dig - særligt når nu du rent faktisk har bidraget med det smukkeste billede. Du er de andre langt overlegen, synes jeg.
    Nu har jeg stemt - held og lykke!
    Med krydsede fingre, Vh Mathias

    SvarSlet
  9. Det er simpelthen så sejt gået. Men især den valmue har også gjort kæmpe indtryk på mig - virkeligt en vinder:0)

    Mange have-hilsner og SKØØØØN aften fra
    Katinka

    SvarSlet
  10. Gratulerer med 2 bilder i finalen og lykke til!

    SvarSlet
  11. Gratulacje i życzę wygrania zabawy. Pozdrawiam.
    Tillykke og jeg ønsker dig vinde kampe. Med venlig.

    SvarSlet
  12. Flot Ulla krydser fingre og tæer på at du vinder!!��

    SvarSlet
  13. Uhh spændende... jeg hepper på dig, og håber du vinder :o)

    Ha en go aften...

    SvarSlet
  14. To finalepladser det er superflot, stort tillykke og held og lykke:)

    SvarSlet
  15. Grattis med finaleplass! Ønsker deg masse lykke til!

    Klem Vivi

    SvarSlet
  16. Til lykke med finalepladserne! Det er også meget smukke billeder du viser - så det er da ikke kun held at du er med i finalen ;-)

    SvarSlet
  17. Kære Ulla.
    Tillykke med hele to finalepladser. Super flot.
    Jeg krydser fingre for dig.
    Venlig hilsen Malene

    SvarSlet
  18. Gratulerer med to flotte finalister!

    SvarSlet
  19. Hvor er det flot med hele to finalepladser. Jeg har stemt på begge dine skønne billeder. Held og Lykke :-)

    SvarSlet
  20. Åh så dejlige billeder, Ulla - jeg kan slet ikke stå for din lilla valmue og krydser fingre for dig.

    SvarSlet
  21. Hej Ulla,

    Jeg har været inde og stemme på dine blomster.
    Mht. Samsø vil Jette og jeg gerne over med færgen med jer og dele billetten.

    Gitte

    SvarSlet
  22. Tillykke med nomineringen - det er altså også nogle smukke blomster og ikke mindst mesterligt fanget af fotografen :o)
    Kh Helle

    SvarSlet
  23. Hejsa.

    Så har jeg kastet mine stemmer. Håber du vinder, for det er skønne billeder.

    SvarSlet
  24. Tusind tak for alle jeres søde kommentarer og for stemmerne - dejligt med jeres opbakning :)

    SvarSlet
  25. Jeg har undret mig over, hvad det dog var for en konkurrence så mange deltog i, men var aldrig inde og kigge på bloggen. Det har jeg været nu, og der er stemt. Spændende hvad resultatet bliver. Pøj pøj.

    SvarSlet
  26. Utrolig smukke finalister du har med i konkurrencen. De er da slet ikke til at komme udenom.... Held og lykke med dem.
    Bedste hilsner fra Mette

    SvarSlet
  27. Hej Ulla. Et stort tillykke med to finalepladser. Jeg har stemt på begge to. Et stort held og lykke herfra.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.