Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 20. marts 2011

Søndag aften

Helt ør i hovedet af al den friske luft. En skøn forårsdag hvor vi fik spulet terrassen, klippet den gul-grønne pibeved på terrassen, fjernet alle de visne standere fra høstanemonerne, floks og solhat samt ikke mindst plantet små yndige stedmoderblomster.

Og vi har netop tjekket klokkerankefrøene: Endnu en fire stykker har stukket hovederne op, det er da en god begyndelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.