Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

tirsdag den 15. marts 2011

Jeg er en heldig vinder....

... af et havebesøg hos Claus Dalby den 26. juni.

Og I kan tro, jeg glæder mig - og manden min ikke mindst ligeså meget.

Det bliver skønt at komme tæt på alle de skønne blomster i Claus' have og hilse på min store inspirator.

2 kommentarer:

  1. Tillykke - Tillykke
    Hvor er I bare heldige - det er jo en drøm for mange af os at få love at besøge den fantastiske have.
    Hilsen Berit fra Irishaven

    SvarSlet
  2. Hej Berit, ja det er helt fantastisk, det har vi drømt om længe, så jeg er bare så glad, så glad.

    Ulla

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.