Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

fredag den 15. marts 2019

.... kan vi spole tilbage til februar-foråret....


Jøsses, som det regner.

Hele tiden.

Der er ikke megen ide i at bevæge sig udenfor mere end højst nødvendigt, så billedmæssigt bliver det også kun til det, jeg lige så på ruten fra carporten til hoveddøren.

God weekend - sikkert med meget mere regn.

Håber da virkelig at planterne suger til sig og gemmer i depoterne til hvis vi får en meget varm og tør sommer.



Ekstra forsyninger af hornvioler


Indendøre har vi lidt forårsblomster, lige for tiden er det hvide...



20 kommentarer:

  1. Ja eller spole frem, så vi kommer forbi regnen. Jeg skal i hvert fald love for, at vi får regn. Lad os nu se, om ikke det bliver bedre i næste uge. Fordelen ved regnen for dig er, at du har tid til at strikke noget mere, du kan da få dit behov dækket, ligesom haven får sit behov for regn dækket :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Lad os endelig spole frem.... Strik bliver jeg aldrig mættet af - jeg skal strikke hver eneste dag fra nu af - og når det holder op med at regne skal jeg også i haven :)

      Slet
  2. Jeg håber vejrmeldingen holder så det klinger af i næste uge.. Men ellers må vi forsætte med nørklerierne. jeg skal osse ha syet mit "dress" til datterens bryllup til sommer, der skal det sørme være tørvejr, tak. Så lad det regne nu.hihi
    hilsner Gunvor

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du dygtig at du også kan sy og så lige et "dress", spændende.
      Tørvejr snart, om vi må bede !

      Slet
  3. Samma här, det regnar och regnar...
    Så vackra vita vårblommor inne hos dig
    Trevlig helg
    Kram Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar - ja de vita vårblommar er skønne.

      Må altså også ind til dig og læse op på dine skønne indlæg.
      kram retur

      Slet
  4. Hei.
    Ja, her regner det mye. Veldig mye.
    Godt at det ikke er snø vi har fått.
    God helg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha, ja - godt at det ikke falder som snø.

      God helg til dig.

      Slet
  5. Hej Ulla
    Det kan da slet ikke gå hurtigt nok med at spole, så jeg håber du er startet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal forsøge :) Vi gider vist ikke mere regn nu.

      Slet
  6. Så smukke billeder, Ulla!
    Sikke en masse regn vi har fået.
    Her i vores have nyder vi krokus og dorthealiljer - og havevalmuerne er meget høje nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Spændende med havevalmuerne, de har sikkert nydt regnen.

      Slet
  7. Kort men innehållsrikt tänker jag. Det var mycket fint du hann fånga på vägen :) Det ska tydligen bli bättre i mitten av kommande vecka.

    Ha det gott! Carina

    SvarSlet
    Svar
    1. Siden du skrev din kommentar har vi haft mange dage med solskin og det har været så dejligt.

      Slet
  8. Bliv endelig ved at spole. For det her vand er altså ikke til at holde ud mere......

    Smuk søndag
    Klem

    Charlotte

    SvarSlet
  9. Det er det samme været her, for det regner hele tiden. Men heller regn enn snø ;)
    Flotte blomster som du har inne. Vi får hygge oss inne som best vi kan. Snart må det jo bli bedre...
    Klem

    SvarSlet
  10. Når nu det skal være, så er kan vi ligeså godt få noget godt ud af det og jeg får ryddet op.

    Vi skal nok nå det alt sammen, og så hiver vi da bare foråret ind i stuen.
    Og så kan vi jo altid få blogget lidt :o))

    Knus fra Mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret :) Man kan altid rydde op...

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.