Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 20. maj 2018

Fuldstændigt uden ord - Magiske maj :)
































































Fortsat god pinse :)


12 kommentarer:

  1. Hej Ulla
    Ja det har været en magisk maj, den behøver i grunden ikke mange ord, men kræver en del billeder :)
    Nyd den sidste fridag
    Knus

    SvarSlet
  2. Ja, maj er så sandelig magisk, og der er motiver allevegne. Dejlige billeder, du viser:) Maj er helt klart min yndlingsmåned, selvom det nok også er den travleste måned i haven - i hvert fald her hos os.

    SvarSlet
  3. Nydelige bilder, denne tiden er fantastisk.

    SvarSlet
  4. Det har vært en fantastisk mai ! Nydelige bilder som ikke trenger ord:-)
    Litt annerledes blomstring også. Her blomstrer nå klosterklokke og duppesoleie samtidig, og frøstjerneakeleie før tulipan...
    Men det vakkert.
    Ha en fin dag/Eirin

    SvarSlet
  5. Ser fantastiskt ut.
    Ha det fint /Marika

    SvarSlet
  6. Helt magisk 😀
    Mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
  7. Ja magiske mai... deilige farger. Takk for vakre bilder fra hagen din.
    Det ser ut så fantastisk. God annen pinsedag kveld. Hilsen fra Viola

    SvarSlet
  8. Hei. Ja, mai er magisk. For noen flotte bilder. God uke til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlet
  9. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    starbet login

    SvarSlet
  10. Magisk blomning i din trädgård :) Det får mig att undra - kommer det finnas några blommor för mig att kika på i min trädgård när jag kommer hem... ..hoppas åtminstone några sorter är kvar.

    Ha det gott! Carina

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.