Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

tirsdag den 22. maj 2018

Blogtræf i Geografisk Have i Kolding

Vi gentager.... og af hensyn til min sparsomme fritid, er indlægget hermed blot kopieret ind fra sidste år - håber at vi ses :) - i år er det 7. år...




Kan vi klare at klappe blogtræf-pavillonen frem igen for 6. gang?

Kan vi klare at bage cookies og frøkager og støve tur-termokanden af?

Ja, selvfølgelig kan vi det, - og vi glæder os!

Så har du lyst til at gense eller være med for første gang, 
til at møde ligestillede blogvenner,
så tag kæresten, konen eller plantevennen under armen og kom til

Geografisk Have's plantemarked i Kolding 
Grundlovsdag den 5. juni 2017

Fru Friis, Mr M og jeg sørger for de ydre rammer. 
I kommer bare med det gode humør og snakketøjet i orden.

Og så lige lidt stemningsbilleder fra sidste år:








13 kommentarer:

  1. Hej Ulla
    Det er godt med genbrug, Rikke og jeg kommer, men jeg er nu lidt bekymret for, hvilke boder der er, jeg har hørt, at de har sat priserne op, det går ud over de private, som plejer at være med. Lidt trist.
    Knus

    SvarSlet
  2. Vi har i flere år hat lyst til å dra på plantemarkedet i den Geografiske Hage. Men det klaffer heller ikke i år. Vi skal dit 21.06, på tur med hagelaget vårt (som Lars har lagt opp og planlagt). Og den 5.06 skal vi på konsert med et dansk jazzband, her i Norge.
    Ha et hyggelig bloggtreff/Eirin

    SvarSlet
  3. Det er planen, at vi kommer til plantemarked og blogtræf igen i år. Er jo blevet helt afhængig af det blogtræf :-)

    SvarSlet
  4. Desværre må vi melde fra i år. Der er simpelthen ikke tid til overs. Planterne og kunderne kræver fuld tid herhjemme.
    Håber I får det hyggeligt som altid.
    Anne Marie

    SvarSlet
  5. Bare det var nærmere hvor jeg bor - sikke en dejlig tradition med blogtræf i Geografisk Have!
    For nogle år siden havde vi også blogtræf her omkring København. Det er hyggeligt at møde andre bloggere.

    SvarSlet
  6. Jeg satser benhårdt på at komme. Desværre er der noget andet i kalenderen om eftermiddagen, meeeeen..... jeg prøver at flytte det lidt. Hvad tid starter det i Kolding?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth, Haven og markedet åbner kl 10, vi plejer at mødes på bakken fra ved 11.30 tiden men folk kommer og går fra mødestedet. En del holder lidt madpakkepause ved vores mødested, det hele er meget uformelt og hyggeligt. Måske ses vi 😊

      Slet
    2. Jeg havde regnet med at komme, og glædet mig, men vi har en håndværker, der har tilbudt at komme i morgen, så jeg må melde pas. Rigtig god fornøjelse.

      Slet
    3. Sådan er det jo nogen gange, det var ellers ærgerligt, det havde været hyggeligt at hilse på dig.

      Slet
  7. Linda har lovet at jeg må køre med hende til blogtræffet, så jeg er allerede begyndt at glæde mig, og mon ikke det dejlige vejr holder.

    SvarSlet
  8. Jeg regner også med at komme og glæder mig til at møde jer alle:)

    SvarSlet
  9. Er dette fint - blogtræffet - SUPER :-)))
    Hilsen til deg. God helg. Viola

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.