Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

torsdag den 15. februar 2018

... der spises


I weekenden fik vi taget billeder af nogle af fuglene i haven.

Duerne der sidder og skutter sig lidt i kulden og spurvene og hr. solsort som hygger sig med fedtkuglerne i snevejret.

De er taget gennem ruden med zoom, så kvaliteten kunne være bedre, men jeg synes alligevel at I skal se dem.

Det er så sjovt at have billeder som disse.





Blot et lille hastigt pip herfra :)

9 kommentarer:

  1. Vi pipper igen, der er også livligt besøg i foderhuset her, det er sjovt at betragte alle fuglene. Her er der også flest skovspurve og mejser og selvfølgelig solsorte, de ælsker de runkne æbler, som Bent smider ud til dem.
    Knus

    SvarSlet
  2. Ganske fine fuglebilleder gennem vinduesglasset :-) Fugle er en fornøjelig vinteroplevelse.

    SvarSlet
  3. Hej Ulla

    Det er nu hyggeligt med fugle - de ser dejlig tykke og velnærede ud:)

    Ha en dejlig fredag

    SvarSlet
  4. Hyggelige er de, men desværre alt for vimse for mit kamera.

    SvarSlet
  5. gode billeder :) :) - jeg fodre også fuglene i haven, endda hele året rundt ;)
    god weekend :)

    SvarSlet
  6. Det er nogen gode billeder, jeg synes fuglefotografering er vanskeligt, det skal også ske gennem vinduesglas her hos mig, og så skal billederne zoomes for at man kan se de små pipper, og med et mobiltlf.kamera så går zoomingen ud over billedkvaliteten hi hi

    SvarSlet
  7. Hej Ulla!
    Så härligt med fåglarna som kommer på besök. Trevligt att följa dem, genom fönstret.
    Ha en fin helg /Marika

    SvarSlet
  8. To skønne duer :-) Det er så hyggeligt med fuglelivet omkring foderautomaterne. Jeg synes også at det er svært at få gode billeder.

    SvarSlet
  9. TAK for søde kommentarer :)
    Fuglene er ikke til at undvære, og som I ved, fodrer vi næsten året rundt. Derfor er det også skønt en gang imellem at kunne få nogle gode billeder i kassen.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.