Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

tirsdag den 31. oktober 2017

Farvel oktober

De to sidste dage i oktober blev nogle af de smukkeste med dejligt solskin og ikke ret megen vind.

Så sådan vil jeg slutte oktober - med min egen stille hyldest til min absolutte yndlingsefterårsmåned.

Solopgangen fra i dag:



Og solnedgangen fra i går:




Hvis du vil genlæse min første oktober-hyldest, så klik her.

I morgen er det 1. november og hvad der kan føles som en lang november-november-november begynder...


Billederne er taget med mobil og desværre ikke helt min sædvanlige kvalitet, men måske nød du dem alligevel.


6 kommentarer:

  1. Flotte billeder, jeg skrev et andet sted, hvorfor mon det? Jeg kom nok til at klikke på her :)
    Knus

    SvarSlet
  2. mobil billeder eller ej... så er det nogle gode stemningsbilleder :) :), og det er NU..... at jeg glæder mig til 1 marts, så jeg kan komme igang med såning igen ;)

    SvarSlet
  3. Hej Ulla

    Pyt, næste gang har du måske rigtige kamera med:)
    Man må gribe chancen - og det gjorde du!

    Ha en dejlig onsdag

    SvarSlet
  4. Vakre bilder! Mobilbilder er da flott nok i massevis :)

    SvarSlet
  5. Hei. Nydelige bilder. November er lang, Men tiden går jo så fort. Og vips så er vi i desember. Fin kveld til deg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlet
  6. Hej Ulla. Hvor er det gode billeder. Jeg synes tiden flyver afsted uanset hvilken måned vi er i. Jeg håber november bliver bedre end oktober:)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.